کلاس های تئوری و امتحانات دانشجویان دندانپزشکی تا خاتمه ترم تحصیلی مجازی خواهد بود

به گزارش اهدا بلاگ، دبیر شورای آموزش دندانپزشکی گفت: پس از 17 خرداد ماه 99 همچنان کلاس های تئوری و امتحانات دانشجویان دندانپزشکی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کلاس های تئوری و امتحانات دانشجویان دندانپزشکی تا خاتمه ترم تحصیلی مجازی خواهد بود

بهزاد هوشمند دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: دانشکده های دندانپزشکی از 17 خرداد ماه 99 بازگشایی خواهند شد، اما ما هنوز رسما چگونگی بازگشایی دانشکده ها را به دانشگاه ها ابلاغ ننموده ایم.

وی با بیان اینکه پس از 17 خرداد ماه 99 همچنان کلاس های تئوری دانشجویان دندانپزشکی به صورت مجازی برگزار خواهد شد؛ توضیح داد: برای حفظ فاصله گذاری و تامین سلامت دانشجویان تا جایی که امکان داشت دستورالعمل خود را به گونه ای تدوین نموده ایم تا کلاس های نظری دانشجویان و امتحانات خاتمه ترم به صورت مجازی و با رعایت امنیت آزمون ها برگزار گردد.

هوشمند با اشاره به اینکه با توجه به ماهیتی که رشته دندانپزشکی دارد کلاس های درس در صورت رعایت دستورالعمل ابلاغی همچون حفاظت شخصی و سایر موارد به صورت پلکانی و هدفمند برگزار خواهد شد؛ اظهار کرد: دانشجویان رزیدنت تخصصی ما که در شرف فارغ التحصیلی هستند و باید درمهر ماه 99 در آزمون بورد شرکت نمایند، می توانند با رعایت پروتکل ها ترم تحصیلی خود را به خاتمه برسانند و برای آزمون بورد آماده شوند.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی ادامه داد: نهایتا دانشجویان ترم 12 دندانپزشکی که میزان واحد درسی کمی را برای گذراندن دارند، می توانند با رعایت پروتکل ها و حداکثر اصول حفاظتی ایمنی درس خود را به اتمام برسانند. تعدادی از این دانشجویان در آزمون دستیاری دندانپزشکی شرکت خواهند کرد؛ که با مدیریت در آغاز ترم آینده آن ها نیز فارغ التحصیل می شوند.

وی با بیان اینکه درباره برگزاری واحد های عملی هنوز تصمیمی نگرفته ایم؛ اظهار کرد: آخرین نظر دبیرخانه دندانپزشکی که به معاونت اموزشی وزارت علوم منعکس شد مربوط به نحوه برگزاری واحد های عملی دانشجویان دندانپزشکی است.

هوشمند بیان نمود: بقیه دانشجویان به غیر از دانشجویان ترم 12 و دانشجویان رزیدنت سال آخر، می توانند واحد های دروس عملی خود را به مرور زمان و به صورت پلکانی در ترم های بعدی اخذ نمایند. البته با این اولویت که واحد های نظری بیشتری را در این ترم به خاتمه برسانند.

وی در خاتمه اعلام نمود: آنچه نظر کارشناسی شرایط در حد دبیرخانه دندانپزشکی بود، انجام شد. اکنون باید منتظر ابلاغیه رسمی ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 224

به "کلاس های تئوری و امتحانات دانشجویان دندانپزشکی تا خاتمه ترم تحصیلی مجازی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های تئوری و امتحانات دانشجویان دندانپزشکی تا خاتمه ترم تحصیلی مجازی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید