جزئیات ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

به گزارش اهدا بلاگ، دانشگاه علوم پزشکی تهران برای دانشجویان مقطع دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی و کارشناسی فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، شنوایی شناسی و کاردرمانی به صورت مجازی ترم تابستانی برگزار می نماید.

جزئیات ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، این دانشگاه در نظر دارد برای دانشجویان مقطع دکتری عمومی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و کارشناسی رشته های فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، شنوایی شناسی و کاردرمانی با ارائه دروس به صورت مجازی ترم تابستانی برگزار کند.

ثبت نام کلیه دانشجویان متقاضی بدون در نظر دریافت سهمیه قبولی آن ها با رعایت ضوابط و شرایط در ترم تابستانی این دانشگاه بلامانع است. دانشجویان جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر می توانند به سایت معاونت آموزشی این دانشگاه مراجعه نمایند.

متقاضیان سایر دانشگاه ها می توانند از روز چهارشنبه 12 خرداد تا خاتمه وقت روز دوشنبه 24 خرداد 1400 با مراجعه به آدرس https://sipad.tums.ac.ir/Hermes و اسکن مدارک مشروحه جهت دریافت شماره دانشجویی ثبت نام نمایند.

دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی باید طبق تقویم اعلام شده در موعد مقرر نسبت به انتخاب واحد خود اقدام نمایند.

مدارک شامل فرم میهمان صادر شده توسط دانشگاه مبداء، تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی (پشت و رو) و عکس است.

دانشجویان باید جهت آگاهی از تکمیل بودن و تایید مدارک مجددا بعد از حداکثر یک روز کاری به سایت مراجعه نمایند و در صورت مشاهده پیغام مدارک ناقص است سریعا نسبت به برطرف نقص اقدام نمایند و در غیر اینصورت ثبت نام دانشجو تایید نخواهد شد.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران احتیاجی به ثبت نام ندارند؛ لکن لازم است هنگام انتخاب واحد باید دروس مورد تقاضای خود را انتخاب نمایند.

بر اساس تقویم ترم تابستانی زمان انتخاب واحد از شنبه 5 تیر 1400 تا سه شنبه 8 تیر 1400 است و زمان برگزاری کلاس ها به صورت مجازی از یکشنبه 13 تیر 1400 تا شنبه 16 مرداد 1400 معین شده است.

امتحانات از شنبه 23 مرداد 1400 تا پنجشنبه 11 شهریور 1400 برگزار می گردد و بازه ثبت نمرات از یکشنبه 24 مرداد 1400 تا شنبه 13 شهریور 1400 است.

شهریه هرواحد نظری 3 میلیون 600 هزار ریال (360 هزار تومان) و شهریه هر واحد عملی 4 میلیون و 400 هزار ریال (440 هزار تومان) است.

حداکثر واحد در ترم تابستان 6 واحد است که برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در صورت تایید ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه مبداء اخذ 8 واحد بلامانع است.

مسئولیت تطابق واحد و رعایت پیش احتیاج با دانشگاه مبداء است و در صورت تکمیل بودن مدارک دانشجویان متقاضی صرفا در ترم تابستانی میهمان دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 873

به "جزئیات ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید