نیاز فوری پرستاران شرق گیلان به تجهیزات حفاظتی

به گزارش اهدا بلاگ، نظام پرستاری شرق گیلان با اعلام نیازهای فوری و ضروری به ماسک، لباس و تجهیزات حفاظتی دربیمارستان های شرق گیلان، طی فراخوان عمومی از مردم و خیرین خواستار اهدای کمک شد.

نیاز فوری پرستاران شرق گیلان به تجهیزات حفاظتی

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، این تشکیلات به عنوان متولی و ارگان صنفی پیگیر مسائل و مطالبات گروه های پرستاری از هموطنان و مردم خواسته است به کمک و حمایت از پرستاران و گروه های پیراپزشکی در شرق گیلان بپردازند و اعلام کرده برای ادامه مبارزه با کرونا نیاز مبرم به حمایت مادی و معنوی تمامی خبرنگارانان و هموطنان دارند.

این گروه ارسال تجهیزات حفاظتی شامل ماسک طبی، ماسک N95، گان و شیلد محافظتی، دستکش لاتکس و دستکش یکبار مصرف، عینک محافظ، لباس محافظتی مخصوص را از اقلام مورد نیاز فوری ذکر کرده است.

نظام پرستاری شرق گیلان طی اطلاعیه ای به بحران کرونا اشاره و اعلام کرده که کادر پرستاری و گروه های پیراپزشکی هفت بیمارستان شرق گیلان شامل شهید انصاری رودسر، نیکوکار املش، امینی لنگرود، پیروز لاهیجان، میلاد لاهیجان، شفا لاهیجان، غدیر سیاهکل و کوثر آستانه اشرفیه نیاز مبرم و فوری به ماسک، لباس و تجهیزات حفاظتی دارند.

در این اطلاعیه آمده است : متاسفانه به دلیل کمبود تجهیزات، بسکمک از همکاران ما دچار بیماری شده و شاهد ریزش شدید نیرو هستیم که برای ادامه مبارزه با کرونا نیاز مبرم به حمایت مادی و معنوی تمامی خبرنگارانان و هموطنان و خیرین داریم.

این گروه تاکید کرده است که دریافت کمک های نظام پرستاری شرق گیلان به موضوع لاهیجان با هماهنگی و تحت نظارت و حسابرسی مستقیم دادستان لاهیجان و شورای تامین این شهرستان انجام می شود.

نظام پرستاری شرق گیلان برای واریز کمک های مادی شماره کارت 5894-6370-0008-3078 را اعلام و از مردم خواسته است که برای هماهنگی هر چه بیشتر می توانند از طریق واتساپ با شماره تلفن 09118416750 ارتباط برقرار نمایند و تصاویر فیش های واریزی را هم به همین شماره ارسال نمایید.

این تشکیلات از شرکت های تولید نماینده تجهیزات پزشکی نیز خواسته است از طریق همین شماره می توانند اقدام نمایند.

یک عضو نظام پرستاری شرق گیلان نیز در گفت وگو با خبرنگارانبا اشاره به مرگ دو تن از همکاران بنام های نرجس خانعلی زاده از بیمارستان میلاد لاهیجان و غلامرضا وثوقی کیا پرستار تیم جراحی بیمارستان های پورسینا و آریای رشت در مبارزه به کرونا برای حفاظت از جان پرستاران و کادرپزشکی نیاز به کمک های فوری مردمی است.

وی از کلیه خیرین خواست در بازدید از بیمارستان ها می توانند وسایل خود را تحویل دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 27

به "نیاز فوری پرستاران شرق گیلان به تجهیزات حفاظتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیاز فوری پرستاران شرق گیلان به تجهیزات حفاظتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید