مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آنکارا

به گزارش اهدا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- سفیر کشورمان در ترکیه شرح داد، امروز تنها کشوری در غرب آسیا و اروپا که می تواند در مقابل اجماع قدرت های بزرگ نه بگوید و به منافع خود اصرار کند، ایران است.

مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آنکارا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با تشریح دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در منطقه و جهان گفت : در طول تاریخ پیش از انقلاب ایران، هرجنگ و اتفاقی با پشتیبانی یک قدرت فرامنطقه ای اتفاق افتاده، ایران بخشی از خاک خود را از دست داده اما در چهل و دو سال پس انقلاب اتحاد همه قدرتهای جهان در مقابل ایران ناکام مانده است.

محمد فرازمند افزود : امروز تنها کشوری در غرب آسیا و اروپا که می تواند در مقابل اجماع قدرتهای بزرگ نه بگوید و به منافع خود اصرار کند، آن کشور ایران است.

سفیر کشورمان در ترکیه با اشاره به ناکامی قدرتهای نظامی جهان بویژه آمریکا در برابر قدرت بازدارندگی و دفاعی ایران

گفت : امروز برای همگان ثابت شده که گزینه نظامی علیه ایران روی میز نیست، چراکه ایران گزینه نظامی را باطل کرده و امنیت را نه برای خودش بلکه برای ملت های منطقه هم به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به روابط محبت آمیز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه و تلاش همه جانبه دوکشور برای گسترش همکاریها در همه زمینه ها، اقدامات اخیر مقامات ترکیه در راستای انتشار پیام تبریک و نمایش پرچم کشورمان در نماد پایتخت ترکیه را ستودنی مطرح نمود.

اجرای شعر، سرود و خاطرات دوران انقلاب اسلامی، بویژه دوران تبعید حضرت امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 679

به "مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید