لبنان، وزیر خارجه فرانسه امشب وارد بیروت می گردد

به گزارش اهدا بلاگ، وزیر خارجه فرانسه به منظور ملاقات با مقامات لبنانی امشب وارد بیروت می گردد.

لبنان، وزیر خارجه فرانسه امشب وارد بیروت می گردد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد، بعضی منابع در آستانه ورود ژان ایو لودریان وزیر امورخارجه فرانسه به بیروت،اعلام کردند که هواپیمای لودریان ساعت 10 شب به فرودگاه بیروت می رسد. وی در سفر رسمی خود از فردا در کاخ بعبدا (کاخ ریاست جمهوری) با میشل عون رئیس جمهور، نبیه بری رئیس مجلس ، حسان دیاب نخست وزیر و نیز با وزیر امور خارجه لبنان ملاقات خواهد نمود.

با توجه به محرمانه بودن برنامه های دیپلماتیک دو طرف،لودریان طی جلساتی که توسط سفارت فرانسه در کاخ صنوبر در بیروت برگزار می گردد،شرکت خواهد نمود و پنجشنبه شب در صورت عدم تمدید اقامت وی، راهی بغداد خواهد شد.

بر اساس گزارش بعضی منابع،لبنان آماده دریافت پیشنهادهای وزیر خارجه فرانسه درمورد برنامه اصلاحات اداری و همچنین بهبود زیرساخت ها و خدمات برق و رویه های گمرکی است .همچنین لودریان در این سفر کوشش خواهد نمود تا به بهانه یاری به حل بحران مالی لبنان و فراهم کردن زمینه پرداخت وام صندوق بین المللی پول به بیروت، مقامات لبنان را درباره انجام اصلاحات مورد نظر پاریس متقاعد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 308

به "لبنان، وزیر خارجه فرانسه امشب وارد بیروت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، وزیر خارجه فرانسه امشب وارد بیروت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید