ساخت مسکن مناسب و ارزان قیمت از سیاست های جدی دولت است

به گزارش اهدا بلاگ، استاندار آذربایجان شرقی گفت: ساخت مسکن مناسب و ارزان قیمت برای افراد فاقد مسکن از جمله سیاست های اصلی دولت است که با همکاری و مشارکت مجموعه هایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در حال اجراست.

ساخت مسکن مناسب و ارزان قیمت از سیاست های جدی دولت است

جهت دریافت خدمات طراحی آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار از ،پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در آیین شروع عملیات اجرایی احداث یک هزار و 600 واحد مسکونی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان و 600 واحد مسکونی بنیاد برکت در تبریز، با اشاره به فعالیت ها و خدمات چشمگیر این ستاد، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام، اقدامات بسیار ارزنده ای در بخش احداث مسکن، حمایت از زلزله زدگان و یاری به دولت در بحران های مختلف انجام داده است که به نمایندگی از مردم فهیم استان، از کوشش های ارزشمند این مجموعه قدردانی می کنم.

او با اشاره به اهمیت روزافزون احداث مسکن و وابستگی مالی ده ها صنعت زیرمجموعه به این بخش، گفت: رونق ساخت وساز و احداث مسکن یکی از سیاست های جدی دولت است که با جدیت دنبال می گردد.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: رونق بخش مسکن، اشتغال جوانان و توسعه مالی را نیز به دنبال خواهد داشت.

او گفت: اهمیت مسکن در زمان شیوع کرونا بیش از پیش ثابت شد و یکی از پیامد های مثبت این بیماری، توجه مردم به خانه و استفاده از ظرفیت های داخل برای حل مسائل بود.

او با انتقاد از بلندمرتبه سازی های بی هدف و انتفاعی در بعضی شهرها، گفت: احداث مسکن هدفمند، ارزان و مقاوم برای افراد فاقد مسکن، از جمله موضوعاتی است که با همکاری دولت و مجموعه هایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال اجرا است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 160

به "ساخت مسکن مناسب و ارزان قیمت از سیاست های جدی دولت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت مسکن مناسب و ارزان قیمت از سیاست های جدی دولت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید