رئیس جمهوری چین: سیاست ها در سین کیانگ کاملا صحیح است

به گزارش اهدا بلاگ، رئیس جمهوری چین تاکید نمود، سطح خوشبختی در بین گروه های قومی در منطقه سین کیانگ رو به افزایش است و چین میخواهد همچنان به ساکنان خود دیدگاه و نگاه صحیح به چین را آموزش دهد.

رئیس جمهوری چین: سیاست ها در سین کیانگ کاملا صحیح است

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، چین به خاطر رفتارش با مسلمانان اویغور و ادعاهای وجود کمپ های کار اجباری در منطقه سین کیانگ به شدت مورد نظارت و آنالیز قرار گرفته است؛ منطقه ای که سازمان ملل با اشاره به گزارشاتی تاکید دارد که در آنجا یک میلیون تن در کمپ های کار اجباری نگه داشته می شوند.

چین بارها بدرفتاری با اویغورها را رد نموده و تاکید دارد که این کمپ ها مراکز آموزشی هستند که وجود آنها برای مقابله با افراط گرایی لازم است. پکن همچنین نیروهای ضد چینی را به لکه دار کردن سیاستش در منطقه سین کیانگ متهم نموده است.

شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین در جریان کنفرانس حزب حاکم کمونیست که روز آدینه و شنبه برگزار گردید، گفت: حس خوشبختی و امنیت در بین مردم تمامی گروه های قومی در منطقه سین کیانگ همچنان رو به افزایش است.

وی اضافه کرد: لازم است که به مردم سین کیانگ درک ملت چین آموزش داده گردد و تمامی گروه های قومی برای رسیدن به یک دیدگاه و نگاه صحیح از کشور، تاریخ و ملیت چین هدایت شوند.

شی در ادامه تاکید نمود: تمرین و ممارست نشان داده که استراتژی حزب حاکم کمونیست چین برای اداره منطقه سین کیانگ در عصر جدید کاملا درست و صحیح است و این باید یک رویکرد بلند مدت باشد.

واشنگتن در ماه ژوئیه براساس قانون ماگنیتسکی تحریم هایی را علیه مقامات چینی به بهانه نقض های حقوق بشری علیه اویغورها اعمال کرد.

قانون ماگنیتسکی به دولت آمریکا اجازه می دهد تا ناقضان حقوق بشر را با مسدود کردن اموال شان در آمریکا، ممنوعیت سفر به آمریکا و ممنوع کردن آمریکایی ها از انجام فعالیت های تجاری و مالی با آنها، هدف قرار دهد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 426

به "رئیس جمهوری چین: سیاست ها در سین کیانگ کاملا صحیح است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهوری چین: سیاست ها در سین کیانگ کاملا صحیح است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید