خبرنگاران مشهد مرکز توانمندسازی بانوان ندارد

به گزارش اهدا بلاگ، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 32 مرکز توانمندسازی برای مردان در مشهد وجود دارد و در این حوزه مرکزی برای زنان وجود ندارد و برای ایجاد این مرکز نیازمند 2میلیارد ریال اعتبار در سال هستیم.

خبرنگاران مشهد مرکز توانمندسازی بانوان ندارد

حمیدرضا پوریوسف پنجشنبه در بازدید از واحدهای صنعتی نیشابور اضافه نمود: مرکز توانمندی و جامعه پذیری بانوان برای افرادی است که درمان اعتیادشان اجرا شده و در اصطلاح پاک شده اند و این مراکز برای این است که این افراد جامعه پذیر شده و دوباره به چرخه اعتیاد بازنگردند.

وی ادامه داد: این افراد در این مراکز علاوه بر برخورداری از سرپناه، تحت آموزش هایی برای توانمندسازی قرار گرفته و از خدمات متناسبی برخوردار می شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: طبق قانون، معلولانی که در واحدهای صنعتی و تولیدی مشغول به کار شوند از شمول قانون کار معاف هستند و سقف اعتبارات کارفرمایی تبصره ماده 16 به 2 میلیارد تومان افزایش یافته است و در این چارچوب هر واحد تولیدی می تواند تا سقف 40 نفر از مددجویان بهزیستی را به کار گرفته و از این تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت هفت ساله و بدون بهره برخوردار گردد و این تسهیلات شامل معتادان بهبود یافته هم می گردد.

پور یوسف اضافه نمود: شیوع کرونا مددجویان بهزیستی را هم تحت تاثیر قرارداده و بهزیستی در حمایت از ایشان برای بازپرداخت تسهیلاتی که به مددجویان آسیب دیده از کرونا پرداخته است مهلت گذاشته است و کوشش می کنیم کمترین آسیب در این حوزه متوجه مددجویان گردد.

مرکز شهرستان 400 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 628

به "خبرنگاران مشهد مرکز توانمندسازی بانوان ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشهد مرکز توانمندسازی بانوان ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید