خبرنگاران خبرنگاران استان اردبیل نقش برجسته ای در مقابله با کرونا ایفا کردند

به گزارش اهدا بلاگ، اردبیل- خبرنگاران- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: خبرنگاران ساعی استان در دوران شیوع کرونا نقش برجسته ای در اطلاع رسانی و تولید محتوای لازم برای مبارزه با این ویروس ایفا کردند.

خبرنگاران خبرنگاران استان اردبیل نقش برجسته ای در مقابله با کرونا ایفا کردند

به گزارش خبرنگاران، عبدالله بحرالعلومی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران کوشای استان اردبیل در مقاطع مختلفی با تغییر شرایط کرونایی آنی از پای ننشستند و فداکارانه در عرصه خبررسانی به هنگام کوشیدند که چنین همتی را در چارچوب های مادی نمی توان ارزیابی کرد.

وی اضافه نمود: باید یادآور شد که زحمات خبرنگاران استان اردبیل در ایام مختلف و همه رویدادها قابل تقدیر بوده اما در این یک سال اطلاع رسانی در امر پیشگیری از شیوع کرونا بسیار موثر بوده است؛ همچنان که در بحث اطلاع رسانی رویدادهای گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و به ویژه رویدادهای فرهنگی و هنری به صورت شفاف، دقیق و به هنگام وارد عرصه شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه رسانه ها و مطبوعات نقش کلیدی در توسعه به ویژه توسعه فرهنگی جامعه دارند، بیان نمود: حمایت از خبرنگاران و همکاری و تعامل دوجانبه بین دستگاه های اجرایی با اهالی مطبوعات از ضروریات است.

وی همچنین گفت: مبلغ بیش از 360 میلیون ریال به منظور ارج نهادن به تلاش های خبرنگاران استان اردبیل اختصاص یافته است که در روزهای آینده به تعداد خبرنگاران عضو خانه مطبوعات این استان تقسیم و به حساب آنها واریز خواهد شد.

حدود 200 نشریه مجوزدار شامل روزنامه، هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه و فصلنامه در استان اردبیل وجود دارد که تعداد معدودی از آنها به صورت منظم منتشر می شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 793

به "خبرنگاران خبرنگاران استان اردبیل نقش برجسته ای در مقابله با کرونا ایفا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خبرنگاران استان اردبیل نقش برجسته ای در مقابله با کرونا ایفا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید