جدول خاموشی های احتمالی مرکز و شهرستان های استان تهران منتشر شد

به گزارش اهدا بلاگ، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: از روز گذشته به خاطر مشکل فنی در شبکه برق، به ضرورت در برنامه زمان بندی خاموشی های احتمالی کلانشهر تهران تغییر ایجاد شده است.

جدول خاموشی های احتمالی مرکز و شهرستان های استان تهران منتشر شد

به گزارش خبرنگاران و بنابر اطلاعیه شرکت برق منطقه ای تهران، بروز برخی مسائل فنی در شبکه انتقال و گرمای بیش از حد هوا، شبکه برق مرکز را با محدودیت هایی به ویژه در منطقه ها شرق و شمال شرق تهران روبرو کرده است.

بر اساس این گزارش، گروه های تعمیراتی و رفع عیب شرکت برق منطقه ای تهران با تمام توان و بی وقفه در حال رفع مشکل و بازگرداندن شبکه به حالت عادی هستند.

این اطلاعیه می افزاید: همزمان تمامی متخصصان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ هم در تلاشند تا پایداری شبکه برق تهران بزرگ را حفظ کنند.

این شرایط منجر به ضرورت تغییر در برنامه زمان بندی خاموشی های احتمالی کلانشهر تهران شده است.

در این گزارش ضمن عذرخواهی بابت تمامی مسائل پیش آمده از شهروندان، درخواست شده است تا همچون همیشه با حداکثر صرفه جویی ممکن در مصرف برق با خادمان صنعت برق کشور در گذر از شرایط فعلی، همراه و همگام باشید.

خاموشی های احتمالی شهرستان های استان

شرکت توزیع نیروی برق استان تهران هم با انتشار اطلاعیه ای بیان نمود: برنامه زمانبندی احتمالی اعمال خاموشی در شبکه توزیع برق در شهرستان های این استان در 17 تیرماه منتشر شد.

در این گزارش آمده است: به علت افزایش دما و رشد نامتعارف مصرف برق احتمال اعمال خاموشی در حوزه شهرستان های استان تهران وجود دارد.

این گزارش می افزاید: لذا با عرض پوزش و قدردانی از بردباری شما برنامه خاموشی احتمالی در محدوده شرکت توزیع برق استان تهران به شرح زیر اعلام می شود و امید است با صرفه جویی همگانی در مصرف برق شاهد تأمین برق پایدار برای مشترکین باشیم.

برای اطلاع از برنامه خاموشی، می توانید در جدول منتشر شده با جستجوی نام منطقه و آدرس، از بازه زمانی خاموشی احتمالی روزانه خود مطلع شوید.

هم چنین می توانید شناسه خاموشی مربوط به اشتراک خود را به خاطر سپرده و پس از آن در آینده با جستجوی شناسه خاموشی مربوطه، سریعتر بازه زمانی خاموشی خود را پیدا کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 925

به "جدول خاموشی های احتمالی مرکز و شهرستان های استان تهران منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول خاموشی های احتمالی مرکز و شهرستان های استان تهران منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید