ژوهانسبورگ گردی ، سفر به شهری زنده در قاره آفریقا (تور افریقای جنوبی)

به گزارش اهدا بلاگ، هنگامی که با جمع خانواده و دوستان دور هم می نشینیم و برای گذراندن تعطیلاتی خاطره انگیز برنامه ریزی می کنیم، هر کسی در پی مقصدی برای علایق خود می باشد که جاذبه های گردشگری موجود در آن مناسب با سلیقه اش باشد و همین موضوع ممکن است بین اعضای جمع اختلاف بیندازد. برای این که این مشکل در جمعتان پیش نیاید کافی است تا شهری را انتخاب کنید که مملوء از جاذبه های گردشگری مختلف باشد و هر فردی بنابر سلیقه خود به مکان مورد علاقه اش برود. اگر در پی چنین شهر و کشوری می باشید، شهری به نام ژوهانسبورگ در قاره آفریقا این خواسته شما را به راحتی بر آورده خواهد نمود؛ چرا که در ان می توان به راحتی انواع دیدنی های ژوهانسبورگ و جاذبه های گردشگری از تاریخی گرفته تا مدرن ترین های دنیا را پیدا کرد و از گشت و گذار در دل آن ها سفری جاودانه و خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. برای آشنایی بیشتر با ژوهانسبورگ افریقا چمدان هایتان را ببندید و کمربند هایتان را محکم کنید تا سوار ماشین خیالی فکر شویم و در این شهر زیبا به گشت و گذار بپردازیم. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای سفری هیجان انگیز به ژوهانسبورگ گردی...

ژوهانسبورگ گردی ، سفر به شهری زنده در قاره آفریقا (تور افریقای جنوبی)

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

موقعیت شهر ژوهانسبورگ در قاره آفریقا

در خصوص این شهر زیبا و ژوهانسبورگ گردی صحبت های زیادی هست که در ابتدا باید به موقعیت جغرافیایی آن پردازیم. نام دیگر این شهر یوهانسبورگ می باشد که با هر دو نام شناخته می گردد. ژوهانسبورگ افریقا لقب شهر طلا را از آن خود نموده است. این شهر لقب بزرگ ترین شهر آفریقای جنوبی ا نیز به خود اختصاص داده است. از دیگر خصوصیات این شهر پر هوادار می توان به فعالیت آن در زمینه مالی و صنعتی اشاره کرد که نتیجه این فعالیت ها انتخاب آن به عنوان قلب و مرکز مالی و صنعتی کشور می باشد. علاوه بر این خصوصیات می توان به انتخاب آن به عنوان مرکز استانی به نام گائوتنگ اشاره کرد که این استان در بین مردم این قاره در اصل ثروتمندترین شهر در کل آفریقای جنوبی شناخته شده است.

جمعیت ژوهانسبورگ افریقا

ژوهانسبورگ افریقا در سال 2007 آمارگیری شد و اطلاعاتی دقیق از تعداد جمعیت این استان به دست آوردند که این اعداد و ارقام به این ورت بود: جمعیت ژوهانسبورگ با اطرافش؛ 7151447 نفر و بخش مرکزی ژوهانسبورگ نیز؛ 4434827 نفر. ژوهانسبورگ گردی را در بین مردم شهر تجربه کنید.

دانستنی های لازم در سفر به دیدنی های ژوهانسبورگ

برای این که سفری مطمئن و لذت بخش به مقصد دلخواهمان و ژوهانسبورگ گردی داشته باشیم باید از تمام بخش ها و هزینه ها و... آن با خبر باشیم تا با مسئله ای روبرو نشویم. برای سفر به ژوهانسبورگ افریقا نیز اطلاعاتی را باید داشته باشید که در این جا به توضیح آن می پردازیم.

در خصوص زبان رایج و رسمی در بین بومیان این شهر باید گفت که به زبان آفریکانس و انگلیسی و 9 زبان آفریقایی مسلط می باشند و صحبت می نمایند. همان طور که می دانید هر شهری در خارج از کشور ایران، از لحاظ زمانی با تهران و دیگر شهرها اختلاف دارد که شهر تهران یک ساعت و نیم از ژوهانسبورگ از نظر زمانی جلوتر می باشد؛ یعنی ژوهانسبورگ در منطقه زمانی GMT+2 قرار گرفته است. در خصوص واحد پول این استان نیز باید گفت که راند می باشد که هر راند برابر با 253 تومان می باشد. اطلاعات بعدی در خصوص برق شهری ژوهانسبورگ افریقا می باشد که این برق نه تنها در این شهر بلکه در کل آفریقای جنوبی 230 ولت 50 هرتز گزارش شده است. دو شاخه و پریز نیز در این استان به صورت M, D و N می باشد.

کد تماس این کشور نیز +27 می باشد. در صورت بروز حوادث می توانید با آمبولانس با شماره تماس 10177، تماس اضطراری به وسیله تلفن همراه با شماره تماس 112 و شماره اضطراری ملی با شماره تماس 10111 تماس بگیرید. در صورتی که با ماشین های این شهر تصمیم به رانندگی بگیرید جهت رانندگی سمت چپ می باشد. برای پرواز به مکان های دیگر نیز می توانید به وسیله فرودگاه بین المللی ژوهانسبورگ-فرودگاه بین المللی اولیور تامبو این خواسته خود را بر آورده کنید.

مبالغ پرداختی در سفر به دیدنی های ژوهانسبورگ

هر شهر و کشوری را که برای سفر انتخاب کنید، مبالغی را باید در سفر پرداخت کنید. در سفر به دیدنی های ژوهانسبورگ در قاره آفریقا نیز باید هزینه هایی را متقبل شد؛ اعم از خوراک و هتل و... . با ما همراه باشید تا با انواع این هزینه ها در سفر آشنا شوید و بودجه مناسب برای این سفر آماده کنید.

افرادی که بخواهند سفری لاکچری و گران قیمت در ژوهانسبورگ گردی را تجربه نمایند، باید حداقل 600 هزار تومان را با خود همراه داشته باشند. این 250 راند یا 600 هزار تومان کرایه ماشین و شام و تور و هتل خواهد شد که هزینه هر کدام به ترتیب 75000 تومان، 110000 تومان، حداکثر 100000 تومان و 370000 تا یک میلیون و پانصد هزار تومان نیز بابت هتلی با 2 تخت خواب می باشد. دقت داشته باشید که تمام این هزینه ها روزانه در ژوهانسبورگ گردی می باشد و انتها هر روز باید تمامی این مبالغ گفته شده را پرداخت کرد. البته افرادی که مبلغ کمتری را با خود به همراه می آورند و از سفر به ژوهانسبورگ آفریقا انتظار سفری میانه را دارند می توانند با خود حدود 250000 تا 600000 تومان را همراه داشته باشند که این مبلغ نیز صرف همان موارد گفته شده می گردد، با این تفاوت که کیفیت استفاده از خدمات نیز پایین می آید. این هزینه در این رده برای کرایه تاکسی حدود 24000 تومان، برای گشت و گذار در موزه های این شهر 12 الی 24 هزار تومان، برای صرف غذای محلی 60000 الی 110000 تومان و برای رزرو دو تخت در یک اتاق مهمان خانه حدود 220000 تومان را باید پرداخت نمایند.

آن دسته از افراد هم که بودجه بسیار کمی را با خود به همراه خواهند داشت نگران نباشند!! چرا که تنها با روزی 250 هزار تومان می توانند از مخارج خود در این شهر زیبا در قاره آفریقا برآیند. این مخارج بدین شکل می باشد که برای کرایه تاکسی حدود 2500 تومان (بصورت چند نفره)، برای صرف ناهار 12000 الی 18000 تومان و برای رزرو اتاق در خوابگاه هایی به نام هاستل ها حداکثر 50000 تومان را باید بپردازند.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1384

به "ژوهانسبورگ گردی ، سفر به شهری زنده در قاره آفریقا (تور افریقای جنوبی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژوهانسبورگ گردی ، سفر به شهری زنده در قاره آفریقا (تور افریقای جنوبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید