بررسی مسائل بهداشت و درمان لردگان و خانمیرزا با حضور وزیر بهداشت

به گزارش اهدا بلاگ، نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل بهداشت و درمان این شهرستان ها با حضور وزیر بهداشت خبر داد.

بررسی مسائل بهداشت و درمان لردگان و خانمیرزا با حضور وزیر بهداشت

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از شهرکرد، حسین بامیری نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل بهداشت و درمان این شهرستان ها با حضور دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

او اضافه کرد: در دیدار با وزیر بهداشت تسریع در احداث و راه اندازی بیمارستان شهرستان خانمیرزا به عنوان یکی از مهم ترین مطالبه های مردم مطرح شد.

بامیری ادامه داد: در این دیدار برای احداث شبکه بهداشت و درمان شهرستان خانمیرزا، ساخت و راه اندازی اورژانس 115 شهر آلونی و 115 ارمند، تجهیزات و راه اندازی آزمایشگاه مرکزی بخش خانمیرزا و نوسازی مرکز خدمات جامع سلامت روستای جوانمردی درخواست های جداگانه ای ارائه شد.

بیشتر بخوانید

بامیری اضافه کرد: طرح توسعه بیمارستان شهدای لردگان از 220 تخت به 330 تخت و ارتقای آی. سی. یو (ICU) و اتاق عمل این بیمارستان، لزوم تامین مسکن متخصصان در راستای افزایش رضایت مندی با هدف جذب و ماندگاری پزشکان، سخت گذر بودن بعضی از منطقه ها روستایی شهرستان های لردگان و خانمیرزا و کمبود خودروی مورد نیاز از دیگر خواسته های مهم مطرح شده با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شمار می رود.

او یادآور شد: در این نشست مسائل دیگر بخش سلامت شهرستان های لردگان و خانمیرزا شامل کمبود نیروی انسانی، پزشکان عمومی و متخصص و تأخیر در پرداخت معوقات، تامین منابع مالی برای خرید تجهیزات مورد نیاز مراکز خدمات جامع سلامت روان و لوازم آزمایشگاهی و احداث دانشکده پرستاری با توجه به تعداد قابل توجه پرستاران تشریح شد.

خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1088

به "بررسی مسائل بهداشت و درمان لردگان و خانمیرزا با حضور وزیر بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی مسائل بهداشت و درمان لردگان و خانمیرزا با حضور وزیر بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید