برای بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم

به گزارش اهدا بلاگ، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس و پذیرش دانش آموزان اجرا شده و درخصوص بازگشایی مدارس تابع مصوبات و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم.

برای بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم

به گزارش خبرنگاران آنلان به نقل از فارس، فرحناز قائدامینی، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگاران گفت: فعالیت آموزش و پرورش نیز مانند سایر ادارات در این دوران ادامه داشت و تنها برای تعدادی از همکاران که جانباز شیمیایی و یا دارای مسائل ریوی بودند طرح دورکاری استفاده شد و سایر کارکنان با رعایت یک سوم در حال خدمت رسانی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مدت تمامی همکاران ما در مجموعه مشغول برنامه ریزی برای شروع مدارس و ادامه آموزش بوده اند.

وی گفت: در اسفندماه گذشته برنامه های مربوط به دانش آموزان به سه طریق که هم اکنون هم در حال انجام است دسته بندی شد، دسته اول دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی داشتند و از طریق فضای مجازی آموزش آنها ادامه یافت.

قائدامینی اضافه نمود: برای دسته دوم که امکان استفاده از اینترنت برای آنها وجود نداشت، کارکنان و فرهنگیان به صورت شبانه روزی ویدیوی آموزشی ضبط کرده و در بخش آموزش ابتدایی و متوسطه اول و دوم به صورت درس به درس تنظیم، تکثیر و به ادارات ارسال شد و از طریق ادارات به دست دانش آموزان رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: درسنامه های مکتوبی توسط معلمان تهیه، تنظیم و به ادارات ارسال شد تا از طریق راهبرهای آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد.

وی گفت: در شبکه های تلویزیونی آموزش، چهار و بازپخش در شبکه جهانبین 28 آیتم برای دانش آموزان در نظر گرفته شد که دانش آموزانی که مسائل درسی دارند می توانند از شبکه های تلویزیونی استفاده کنند.

قائدامینی گفت: در این ایام به هیچ عنوان مدارس تعطیل نبوده اند و هر روز در مدارس باز و مدیر مدرسه یا سایر کارکنان در مدرسه حضور داشته و جوابگوی دانش آموزان و اولیا هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: 120 نفر از همکاران ما در قالب طرح صدای مشاور جوابگوی مسائل دانش آموزان بودند.

وی گفت: در صورت حل مسائل امنیتی، به سرعت با آماده شدن تمامی زیرساخت ها تمامی دانش آموزان به این شبکه متصل خواهند شد که در صورت اجرا طرح بسیار کارآمد و مفیدی خواهد بود.

قائدامینی گفت: تمامی اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس و پذیرش دانش آموزان انجام شده و درخصوص بازگشایی مدارس تابع مصوبات و تصمیمات ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا هستیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 109

به "برای بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید