عقد قرارداد لژیونرهای هندبال با تیم های اروپایی با شیوه نامه جدید؟

به گزارش اهدا بلاگ، دبیر فدراسیون هندبال درخصوص شیوه نامه جدید فدراسیون برای حضور لژیونرها در تیم های اروپایی توضیحاتی را ارائه کرد.

عقد قرارداد لژیونرهای هندبال با تیم های اروپایی با شیوه نامه جدید؟

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، طی سال های گذشته تیم ملی هندبال کشورمان در رویدادهای مهم از جمله بازی های آسیایی، انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا به دلیل در اختیار نداشتن لژیونرها در اردوها و مسابقات، با مسائل زیادی روبه رو شد از همین رو فدراسیون هندبال در کوشش است با معین شیوه نامه های جدید از تکرار اتفاقات گذشته جلوگیری کند.

براین اساس در نشست هفته گذشته هیئت رئیسه فدراسیون هندبال موضوعاتی مطرح شد که طی آن بازیکنان باید تحت شرایط و شیوه نامه خاص و مصوب در هیئت رئیسه جهت حضور در باشگاه های خارجی از کشور خارج شوند. اگر بازیکنان از این شیوه نامه تبعیت نکنند و یا باشگاه های خارجی آن را نپذیرد اجازه خروج به بازیکنان داده نمی گردد.

در طی روزهای اخیر اخبار مختلفی از حضور بازیکنان ایران و عقد قرارداد لژیونرها با تیم های اروپایی مطرح شده است و معین نیست آیا این قراردادها با توجه به شیوه نامه جدید تنظیم شده است یا خیر؟

حمیدرضا عزتی، دبیر فدراسیون هندبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در این مورد گفت: موارد مطرح شده در هیئت رئیسه این گونه نبوده است. ما می خواهیم هفته آینده یک جلسه کارشناسی با حضور اهالی فنی هندبال و اعضای ستادی و کمیته فنی در فدراسیون برگزار کنیم تا ساز و کار مدونی برای حضور لژیونرها در تیم های خارجی تدوین گردد. هنوز چارچوب ها نهایی نشده و باید با حضور کارشناسان، متخصصان و صاحب نظران به جمع بندی برسیم و آن را در قالب آیین نامه به مسابقات اضافه کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: هر کدام از بازیکنان ما مانند الله کرم استکی، شاهو نصرتی و محسن باباصفری که این روزها قرارداد بستند، از بچه های قدیمی هندبال ما هستند و ما روی حضور آنها بحثی نداریم. بازیکنان باید قبل از حضور در تیم های خارجی مجوز لازم و ITC را از فدراسیون بگیرند. تا آن موقع مصوبات ما نهایی می گردد. اینها در راستای توسعه هندبال خواهد بود. ما که نمی خواهیم در منافع بازیکنان خللی ایجاد گردد چرا که معتقدیم حضور آنها در لیگ های معتبر خارجی در صندلی آنها و اعتبار هندبال ما نقش دارد.

دبیر فدراسیون هندبال در مورد زمان شروع اردوهای تیم ملی هندبال به خصوص تیم جوانان گفت: طی مجوز ستاد مقابله با کرونا که از طرف وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها و ادارات کل ابلاغ شده است، اگر اوضاع سفید یا زرد باشد می توانیم از 20 خرداد مسابقات و اردوها را برگزار کنیم. دکتر پاکدل در این خصوص تمهیداتی دارد و فردا با حضور مدیران فنی، سرمربیان و کادر فنی تیم های جوانان و نوجوانان جلسه ای در فدراسیون داریم تا زمان شروع ارد وهای تدارکاتی و ... را معین کنیم.اگر به جمع بندی نهایی برسیم از نیمه دوم خرداد در استان هایی با شرایط سفید و با رعایت پروتکل های بهداشتی استارت اردوی جوانان و نوجوانان زده می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 238

به "عقد قرارداد لژیونرهای هندبال با تیم های اروپایی با شیوه نامه جدید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقد قرارداد لژیونرهای هندبال با تیم های اروپایی با شیوه نامه جدید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید