احتمال نامزدی مایک پنس در انتخابات2024 آمریکا

به گزارش اهدا بلاگ، تارنمای آمریکایی هیل در گزارشی ضمن اشاره به احتمال نامزدی مایک پنس از سوی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا عنوان نمود که برآورد ها و سناریوهای مختلفی درباره رقابت تنگاتنگ و سرسختانه در برابر دموکرات ها در صورت کاندیداتوری مطرح است.

احتمال نامزدی مایک پنس در انتخابات2024 آمریکا

تارنمای هیل روز گذشه در ادامه عنوان نمود: همزمان با نزدیک شدن خاتمه دوران دونالد ترامپ، این انتظار جدی در حزب جمهوری خواه وجود دارد که مایک پنس معاون رئیس جمهوری کنونی آمریکا در انتخابات سال 2024 آمریکا نامزد خواهد شد مگر اینکه ترامپ بار دیگر کاندیداتوری اش را اعلام کند.

بعضی در حزب جمهوری خواه معتقدند که اگرچه رفتارهای شخصی پنس با یک رئیس جمهوری فاصله دارد، وی ویژگی های آشکار مثبتی برای نامزدی در این حزب دارد که از جمله می توان به وفاداری اش به دونالد ترامپ طی چهار سال اشاره نمود.

پنس به دلیل وفاداری اش به ترامپ می تواند از پایگاه حمایتی ترامپ برخوردار باشد. بعضی دیگر نیز معتقدند پنس توانایی تعامل بهتر با سفیدپوستان و بعضی رای دهندگانی که از ترامپ فاصله دریافتد، را داشته است.

در این میان بعضی دیگر نیز در خصوص نتیجه دریافت حزب جمهوری خواه از نامزدی پنس تردیدهایی دارند. این افراد در این رابطه شک دارند که پنس بتواند در رای گیری درون حزبی برای انتخابات 2024 آمریکا رای کافی بیاورد.

این سوال نیز وجود دارد که آیا پنس واقعا کاریزما و شور و اشتیاق لازم برای شروع یک کارزار انتخاباتی پیروز را دارد یا خیر.

پنس تا به امروز شش دوره به عنوان نماینده ایندیانا کنگره و یک دوره به عنوان فرماندار این ایالت توانسته پیروز گردد.

اهداف مایک پنس برای حضور در کاخ سفید با نامزدی احتمالی در انتخابات 2024 با توجه به پیچیدگی های اوضاع کنونی، فعلا با سکوت همراه بوده است. در حالی که هنوز جو بایدن به عنوان رئیس جمهوری آمریکا سوگند یاد نکرده، ترامپ همچنان بر ادعاهای تقلب انتخاباتی تاکید دارد. مایک پنس نیز در این میان فعلا به دنبال جلب حمایت ها برای ترامپ است.

پنس چند روز پیش طی سخنرانی گفته بود که رقابت انتخاباتی 2020 همچنان ادامه دارد و تیم ترامپ به مبارزه اش تا شماری هر رای قانونی ادامه خواهد داد.

انتخابات 13 آبان ماه ریاست جمهوری آمریکا در حالی به مراحل آخر خود نزدیک می گردد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی و نامزد بازنده جمهوری خواستار، همچنان بر طبل تقلب می کوبد و از هر راهی می کوشد نتیجه این باخت تلخ را تغییر دهد. تا به امروز صدها پرونده شکایتی در دادگاه های مختلف تشکیل داده است که 2 مورد آن به دیوان عالی رفت و 9 قاضی عمدتا محافظه کار این دیوان که سه نفر آن از منصوبان ترامپ هستند، رای بر رد آن صادر کرد.

در ادامه این گزارش هیل آمده است: با این حال تارنمای اکسیوس چند روز پیش گزارش داد: ترامپ از اقدامات بعضی از افراد نزدیکش ناراضی است که پنس نیز جزو آنهاست. رئیس جمهوری آمریکا احساس می نماید این افراد به اندازه کافی برای او مبارزه نکرده اند.

در این میان ناک مایک پمپئو وزیر خارجه و نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل نیز به عنوان گزینه های دیگر حزب جمهوری خواه برای انتخابات 2024 مطرح شده است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 606

به "احتمال نامزدی مایک پنس در انتخابات2024 آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال نامزدی مایک پنس در انتخابات2024 آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید