جن ساکی: دلمان برای ترامپ در توئیتر تنگ نشده است

به گزارش اهدا بلاگ، سخنگوی کاخ سفید گفته که بایدن و دولتش زمان زیادی را برای فکر کردن درباره ترامپ صرف نمی نمایند و اصلا دلشان برای توئیت های او تنگ نشده است.

جن ساکی: دلمان برای ترامپ در توئیتر تنگ نشده است

به نقل از پایگاه خبری هیل، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در گفتگویی خبری در پاسخ به اینکه آیا غیبت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در رسانه های اجتماعی زندگی جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را آسانتر نموده، گفت: باورش سخت است اما بایدن و دولتش زمان زیادی را درباره ترامپ صرف نمی نمایند و دلشان برای او در توئیتر تنگ نشده است.

وی با اشاره به اینکه ترامپ نمی تواند قانونگذاران جمهوری خواه را برای مخالفت با ابتکارعمل های دولت بایدن نظیر بسته یاری به بحران کووید-19 بشوراند، ادامه داد: این سوالی است که احتمالا برای اعضای جمهوریخواه که به دنبال راه هایی برای حمایت از یک بسته دو جانبه هستند مناسب تر است و اینکه آیا این به آنها فضای کافی می دهد یا خیر. اما نمی توانم بگویم که ما دلمان برای توئیت های ترامپ تنگ شده است.

ترامپ در بحبوحه نخستین نبرد سیاسی عظیم بایدن در واشنگتن به وضوح ساکت مانده است.

حساب های کاربری ترامپ در فیسبوک و توئیتر و پس از سخنرانی او برای جمعیت یک روز پیش از حمله حامیانش به کنگره در ششم ژانویه تعلیق شده اند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 668

به "جن ساکی: دلمان برای ترامپ در توئیتر تنگ نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جن ساکی: دلمان برای ترامپ در توئیتر تنگ نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید