کرونا در آمریکا، شمار تلفات از مرز 300 نفر گذشت

به گزارش اهدا بلاگ، طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده، تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا با افزایش 46 نفری به 348 مورد و تعداد مبتلایان به این ویروس با افزایش 2660 نفر به مجموع 26 هزار و 867 نفر رسید.

کرونا در آمریکا، شمار تلفات از مرز 300 نفر گذشت

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، طبق آخرین گزارش ها تا شب گذشته (شنبه) به وقت محلی، 46 مورد جدید به قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا افزوده شد تا این آمار به 348 مورد برسد.

شبکه سی ان ان گزارش کرد که آمار و ارقام منتشر شده تا شب گذشته حاکی از آن است که 323 تن از مبتلایان به کرونا در آمریکا جان خود را از دست داده اند اما آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز حاکی از فوت 340 نفر دارد.

پایگاه اطلاع رسانی worldometer گزارش کرد که تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا با افزایش 46 نفری به 348 مورد و تعداد مبتلایان به این ویروس با افزایش 2660 نفر به مجموع 26 هزار و 867 نفر رسید.

آمار و ارقام منتشر شده نشان می دهد که در روز گذشته تنها 178 مورد بهبودی یافته اند و حال 64 نفر از مبتلایان وخیم اعلام شده است.

طبق گزارش سی ان ان، ایالت مینه سوتا، اولین مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا را گزارش کرد و بیشترین آمار تلفات ناشی از ابتلا به کرونا مربوط به ایالت واشنگتن با 94 قربانی است و بعد از آن نیویورک با 70 مورد فوتی، در رده دوم واقع شده است.

آمار و ارقام منتشر شده نشان می دهد که ایالات متحده آمریکا بعد از چین و ایتالیا، بیشترین تعداد مبتلایان را به خود اختصاص داده است.

میلیون ها نفر از مردم پنج ایالت آمریکا، آخر هفته خود را به طور کامل در خانه هایشان سپری کردند زیرا مقام های این ایالت ها به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، محدودیت ها را تشدید نموده اند.

فرماندار کالیفرنیا نیز همانند همتای نیویورکی خود به جوانان هشدار داد خطر در کمین آنهاست، توصیه ها را جدی گرفته و از حضور در مکان های تفریحی مخصوصاً سواحل خودداری نمایند.

طبق گزارش رسانه های آمریکایی، آزمایش کرونا مایک پنس معاون ترامپ و همسر وی نیز منفی اعلام شده است. این در حالی است که چند روز پیش اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه یکی از کارکنان دفتر پنس به کروناویروس مبتلا شده است.

در حالیکه در روزهای اخیر اخباری منتشر شده که نشان می دهد، کادر پزشکی و درمان آمریکا برای مواجهه با ویروس کرونا با مسائل کمبود تجهیزات پزشکی همچون ماسک روبرو شده اند و بعضی مردم این کشور حتی به دلیل بالا بودن هزینه آزمایش تشخیص کرونا، از انجام این آزمایش امتناع می ورزند، امروز (یکشنبه) اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به کره شمالی برای مبارزه با کووید-19 پیشنهاد یاری داده است.

کره شمالی بامداد یکشنبه گفت نامه ای از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را که خطاب به کیم یونگ اون، رهبر کره شمالی نوشته شده را دریافت نموده است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی نوشت: ترامپ با بیان اینکه از کوشش های رهبر کره شمالی برای محافظت از مردم در برابر تهدید جدیدی این بیماری تحت تأثیر قرار گرفته قصد خود برای همکاری در زمینه مبارزه با شیوع این بیماری ابراز کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 71

به "کرونا در آمریکا، شمار تلفات از مرز 300 نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در آمریکا، شمار تلفات از مرز 300 نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید