پارکینگ مجتمع عروجیان بهشت حضرت زهرا(س) رایگان شد

به گزارش اهدا بلاگ، تهران (پانا) - در راستای تحقق وعده خدمت بی منت و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان و خانواده های متوفی، پارکینگ مجتمع عروجیان بهشت حضرت زهرا(س) رایگان شد.

پارکینگ مجتمع عروجیان بهشت حضرت زهرا(س) رایگان شد

سعید غضنفری، مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با بیان این خبر گفت: با مصوبه هیات مدیره محترم سازمان بهشت حضرت زهرا سلام الله علیها و جهت آرامش و آسایش خانواده های معزز متوفی و مراجعه کنندگان، پارکینگ ورودی ساختمان عروجیان واقع در ضلع شمال غربی این مجتمع از شروع دهه مبارک فجر رایگان شد.

وی افزود: تبدیل سازمان درآمدی صرف، به سازمان خدماتی- درآمدی، تسهیل امور و برداشتن بار از دوش خانواده های متالم از اهداف تیم مدیریتی نو سازمان بهشت حضرت زهرا سلام الله علیها و در راستای تحقق خدمت بی منت و رهنمودهای شهردار شهر تهران است.

غضنفری افزود: پارکینگ مجتمع عروجیان به صورت روزانه میزبان 1500 خودرو است و تیم مدیریتی نو در راستای تحقق سیاست های اعلامی مبنی بر کاهش حداکثری هزینه های مرتبط با مجتمع عروجیان، خدمات این پارکینگ را رایگان نموده است.

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) افزود: تجهیز این پارکینگ به دوربین های پلاک خوان، و بعلاوه دوربین های مداربسته و تقویت بحث نظارتی برای امنیت بیشتر این پارکینگ از جمله اقداماتی است که برای این مجتمع درنظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا، غضنفری در سرانجام با بیان این مطلب که مردم عزیز شهر تهران و مراجعه کنندگان محترم، شایسته برترین خدمات هستند، گفت: اگر چه اعتقاد داریم هنوز برای تحقق آنچه لایق این مردم عزیز است، فاصله داریم، اما تمام توان، همت و دغدغه مان این است موثر باشیم و خدمتگذار، و همه تلاشمان برداشتن قدمی کوچک در ارائه خدمتی بی منت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1202

به "پارکینگ مجتمع عروجیان بهشت حضرت زهرا(س) رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارکینگ مجتمع عروجیان بهشت حضرت زهرا(س) رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید