والیبال زنان از رکود خارج می گردد، محمدیان برنامه های خوبی دارد

به گزارش اهدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران شرایط و شرایط والیبال زنان با توجه به شیوع کرونا در یک حالت رکود قرار گرفته است. پس از کنسل شدن رقابت های قهرمانی زنان آسیا اردوهای تیم ملی والیبال زنان هم لغو شد. هنوز برنامه مشخصی در زمینه لیگ برتر وجود ندارد و آئین نامه و بخشنامه ای برای فصل تازه رقابت های لیگ برتر مطرح نیست.

والیبال زنان از رکود خارج می گردد، محمدیان برنامه های خوبی دارد

میترا شعبانیان در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شرایط والیبال زنان گفت: به نسبت مردان که والیبال در تمام بخش ها در حال برگزاری است و حتی درباره شیوه برگزاری لیگ برتر در فصل جاری جلساتی برگزار گردیده است اما در بخش بانوان دچار مشکلاتی هستیم. یکی از عواملی که باعث مشکل در بخش بانوان شد شیوع ویروس کرونا است. فریبا محمدیان به اسم نایب رییس والیبال زنان برنامه های بسیاری دارد، جلسات زیادی برگزار کرد و روش کار او به شیوه مرحله به مرحله است.

مربی والیبال زنان ادامه داد: اردوهای تیم ملی والیبال زنان بسیار خوب برگزار گردید اما با توجه به کنسل شدن رقابت های قهرمانی آسیا اردوها هم به حالت تعطیل عایدی محمدیان برنامه های خوبی دارد امیدوارم در آینده شاهد اجرایی شدن آن ها باشیم و والیبال زنان از رکود خارج گردد.

وی در ادامه درباره شرایط لیگ برتر والیبال زنان هم گفت: با توجه به درگیری فدراسیون با بازی های المپیک و هم میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان دنیا هنوز برنامه مشخصی در زمینه لیگ برتر والیبال زنان مطرح نشده است. چند تیم طبق آیین نامه گذشته در حال یارگیری هستند اما بخشنامه جدیدی صادر نشده است. من هم از تیم پیکان خارج شده ام و هنوز نتوانسته ام با تیم دیگری به توافق برسم.

شعبانیان در سرانجام تاکید نمود: در حال حاضر چهار تیم در حال یارگیری هستند اما مانند گذشته بازیکنان در سه تیم حضور دارند و تحولی در لیگ برتر زنان رخ نداده است تا شاهد این باشیم بازیکنان در تمامی تیم ها پخش شوند و تعداد تیم های باکیفیت زیادی در مسابقات حضور داشته باشند. بازهم تاکید می کنم فریبا محمدیان برنامه های خوبی دارد امیدوارم در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن این برنامه ها باشیم تا والیبال زنان از رکود خارج گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 980

به "والیبال زنان از رکود خارج می گردد، محمدیان برنامه های خوبی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال زنان از رکود خارج می گردد، محمدیان برنامه های خوبی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید