معنوی نژاد: از بازگشت به ایران پشیمان نیستم، نوروز متفاوتی بود

به گزارش اهدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدجواد معنوی نژاد پس از پشت سر گذاشتن دو فصل حضور در لیگ های ایتالیا و لهستان برای سال 98 حضور در لیگ ایران را انتخاب کرد. مصدومیت در خلال مسابقات لیگ ملت ها باعث شد تا چند هفته از مسابقات غایب باشد و با درمان آسیبش مجدد به تیم ملی پیوست. اما ایگور کولاکوویچ از او برای رقابت های انتخابی المپیک استفاده نکرد.

معنوی نژاد: از بازگشت به ایران پشیمان نیستم، نوروز متفاوتی بود

گفتگوی عیدانه خبرنگاران با محمد جواد معنوی نژاد به توضیح زیر است؛

* ایران را ترجیح دادم

سال 98 در جریان بازی های لیگ ملت ها از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگی شدم خدا را شکر درمان یک هفته بیشتر به طول نینجامید و سپس به اردوهای تیم ملی دعوت شدم و آسیب دیدگی شدیدی نبود. دو سال در لیگ ایتالیا بازی کردم برای فصل گذشته نیز پیشنهاداتی از تیم های لهستانی ، ایتالیایی و ترکیه داشتم اما بنا بر دلایلی ترجیح دادم در لیگ ایران بازی کنم.

* به پیشنهادات خارجی فکر خواهم کرد

برای سال جدید اهدافی دارم. هنوز لیگ های سایر کشورها به انتها نرسیده تا بازار نقل وانتقالات شکل گیرد اما مسلماً به پیشنهادات خارجی فکر خواهم کرد. رفتن به المپیک آن هم برای ایران که برای دومین بار رخ می دهد باعث غرور و افتخار والیبالی هاست و من نیز از اینکه تیم ملی کشورم به المپیک راه یافت خشنود هستم.

* ویروس کرونا دنیا را درگیر کرد

ویروس کرونا تمام دنیا را درگیر نموده است و فقط شامل ایران نمی گردد. پس از جلسه ای که فدراسیون والیبال با مدیران عامل باشگاه ها برگزار کرد تصمیم بر این گرفته شد تا رقابت های لیگ برتر نیمه تمام باقی بماند و ما به عنوان بازیکن تابع تصمیمات باشگاه هستیم.

* تمرینات خاص را در خانه انجام می دهم

تعطیلات باعث شد تمام سالن ها چه در تهران و چه در اصفهان بسته شوند یکسری تمرینات خاص را در خانه انجام می دهم تا آمادگی بدنی ام افت نکند. اتفاقات خوبی در چند سال گذشته برایم رخ داد و شاید شیرین ترین خاطره ورزشی ام در دو سال گذشته قهرمانی در بازی های آسیایی جاکارتا بود.

* اهدافی در ذهن دارم

امیدوارم سال 99 با سلامتی برای مردم همراه باشد و ورزشکاران و خانواده والیبال نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هدف هایی در ذهن دارم که با کمک خدا به آن خواهم رسید. عید سال جاری با سال های دیگر متفاوت خواهد بود به راحتی نمی توانیم به دید و بازدید برویم هر چند در دو سال گذشته در ایران نبودم و عید متفاوتی داشتم سال جاری نیز که به ایران آمدم تقریباً همه چیز فرق می نماید سعی می کنم تمریناتم را خوب ادامه دهم تا بدنم آمادگی اش را حفظ کند.

* سال 98 پر از تجربه بود

سال 98 سالی پر از تجربه بود آرزویم این است که مردم کشورم و دنیا سلامت باشند و در کنار خانواده هایشان شاد و سلامت زندگی نمایند. در المپیک در گروه مان برای صعود شانس داریم و این بستگی به شرایط بازی ها و شرایط تیم های هم گروه مان دارد.

* با تصمیم کادر فنی در انتخابی المپیک نبودم

عدم حضورم در ترکیب تیم ملی برای مسابقات انتخابی المپیک ربطی به مصدومیتم نداشت چرا که آسیب دیدگی ام برطرف شده بود اما با صلاحدید کادر فنی برای انتخابی المپیک انتخاب نشدم.

* از تصمیم برای حضور در ایران پشیمان نیستم

سال جاری با توجه به اینکه پیشنهاداتی از ترکیه، لهستان و ایتالیا داشتم اما به دلایلی حضور در لیگ ایران را انتخاب کردم از تصمیم خود پشیمان نیستم چرا که این اتفاقات در هر کجای دیگر رخ می داد نه تنها ناراحت نیستم بلکه از حضورم در ایران خشنود هستم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 92

به "معنوی نژاد: از بازگشت به ایران پشیمان نیستم، نوروز متفاوتی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معنوی نژاد: از بازگشت به ایران پشیمان نیستم، نوروز متفاوتی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید