هنوز تصمیمی برای راهپیمایی 22 بهمن گرفته نشده است

به گزارش اهدا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- استاندار تهران: هنوز تصمیمی درباره مراسم راهپیمایی 22 بهمن و شیوه برگزاری آن گرفته نشده است.

هنوز تصمیمی برای راهپیمایی 22 بهمن گرفته نشده است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آقای محسن منصوری در جلسه ستاد کرونای استان تهران گفت: باید از ستاد مدیریت مقابله با کرونا، تقاضا کنیم که در این باره تصمیم بگیرند تا ما خودمان را آماده کنیم.

وی گفت: پیش بینی می گردد با توجه به شرایطی که وجود دارد مانعی برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به صورت حضوری وجود نداشته باشد، اما در این خصوص در جلسه بعدی تصمیم گیری می گردد و اگر بنا بر برگزاری حضوری است به صورت و یژه باید تدارک دیده گردد.

استاندار تهران درباره برگزاری بازی های فوتبال با حضور تماشاگران نیز گفت: در بازی های ملی مسابقات به صورت حضوری برگزار می گردد، اما باید این حضور حداکثری باشد که متولی موضوع نیز وزارت ورزش است و مسابقه به مسابقه حدنصاب حضور تماشاگران را اعلام می کنیم که مسئله ای پیش نیاید.

وی گفت: البته پیش از این یک بازی برگزار گردید که با توجه به تعداد حضور تماشاگران، کنترل های موردنظر صورت نگرفت.

تزریق بیست درصدی دوز سوم واکسن کرونا در استان تهران

استاندار تهران گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا در استان تهران حدود بیست درصد است و تا سقف 90 درصدی دوز اول فاصله داریم.

آقای محسن منصوری در جلسه ستاد کرونای استان تهران اضافه نمود: تزریق دوز سوم برای آرامش بیشتر و کاهش نگرانی مردم است و باید دوز سوم را به صورت حداکثری پوشش دهند به ویژه اینکه تزریق واکسن مهم ترین عامل پیشگیری از شیوع ویروس کروناست.

وی درباره تزریق واکسن برای افراد زیر 12 سال نیز گفت: این موضوع در کمیته علمی باید تایید گردد تا بتوانیم تزریق واکسن را شروع کنیم.

منصوری ادامه داد: در این خصوص تصمیم گیرنده نیستیم، اما درخواست کننده هستیم که در صورت تایید کمیته علمی در خانواده هایی که داوطلب هستند برای افراد زیر 12 سال واکسن تزریق گردد و آمادگی هم داریم.

استاندار تهران درباره شیوع ویروس امیکرون نیز گفت: هرچند که در کمترین اندازه است، اما فوت یک نفر نیز زیاد است و باید کنترل گردد تا غافلگیر نشویم.

وی اضافه نمود: با توجه به گزارش هایی که از شیوع امیکرون دریافت می کنیم، هر چند که زیاد نیست، اما غفلت کردن باعث می گردد در کوتاه ترین زمان ممکن وارد بحران یا موج بعدی شویم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1201

به "هنوز تصمیمی برای راهپیمایی 22 بهمن گرفته نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز تصمیمی برای راهپیمایی 22 بهمن گرفته نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید