معرفی 191 احتیاج فناورانه صنایع به دانش بنیان ها

به گزارش اهدا بلاگ، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: طی رویدادهای مختلفی که در صندوق برگزار شده تا به امروز 191 احتیاج فناورانه به شرکتهای دانش بنیان معرفی شدند.

معرفی 191 احتیاج فناورانه صنایع به دانش بنیان ها

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ،سیاوش ملکی فر امروز در رویداد معرفی احتیاجهای فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی که در صندوق نوآوری وشکوفایی به صورت آنلاین برگزار گردید، گفت: رویداد ارائه احتیاجهای فناورانه در صنایع مختلف از سال گذشته در پیش گرفته شد که طبق برآوردها، هزار و 600 احتیاج فناورانه صنایع مختلف با حضور هزار و 150 شرکت دانش بنیان معرفی شدند.

وی اضافه کرد: حاصل برگزاری این رویدادها انعقاد 4 هزار و 728 میلیارد تومان قرار داد بوده است.

معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوی و شکوفایی بیان نمود: از ابتدای سال جاری به دلیل شیوع ویروسکروناتا کنون 6 رویداد مجازی ارایه احتیاج فناورانه برای صنعت برق، کشاورزی، ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت، امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مددکاری و حمایت از مددجویان برگزار گردید که تا به امروز در این رویدادها 191 احتیاج فناورانه ارائه شده است.

ملکی فر گفت: تزریق فناوری های پیشرفته، تقویت روحیه خودباروی، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه بازار، جلوگیری از خروج ارز و تامین احتیاجهای فناورانه از جمله اهداف برگزاری این رویدادها به شمار می فرایند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد:بعد از برگزاری این رویدادها به شرکت های صنعتی و دانش بنیان، تسهیلاتی اعطا می کنیم تا بتوانند محصولاتی در راستای برطرف احتیاج صنایع ارائه دهند.

حمایت لیزینگی صندوق نوآوری و شکوفایی

وی در مورد حمایت لیزینگ صندوق گفت: طرف های خریدار فناوری در قالب لیزینگ می توانند 70 تا 80 درصد مبلغ خرید را از صندوق نوآوری تسهیلات 3 ساله با نرخ 9 درصد دریافت نمایند ضمن آنکه شرکت های دانش بنیانی که پیروز به عقد قرار داد شوند می توانند انواع ضمانت نامه ها همچون ضمانت نامه پیمان، تسهیلات سرمایه در گردش، فراوری صنعتی تا سقف 60 میلیون تومان را دریافت نمایند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 425

به "معرفی 191 احتیاج فناورانه صنایع به دانش بنیان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 191 احتیاج فناورانه صنایع به دانش بنیان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید