مسئله ای در تامین کالای اساسی در آذربایجان غربی نداریم

به گزارش اهدا بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: کالای اساسی در استان به حد کافی ذخیره سازی شده است.

مسئله ای در تامین کالای اساسی در آذربایجان غربی نداریم

غلامرضا بابایی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه کالاهای اساسی و میوه مورد احتیاج ایام پایانی سال و شب عید تأمین و به حد کافی ذخیره سازی شده است، اضافه نمود: همچنین توزیع کالاهای اساسی در استان حتی در ایام نوروز نیز متوقف نخواهد شد.

وی اضافه نمود: برای ایام پایانی سال 400 تن گوشت مرغ، 400 تن گوشت قرمز، 1200 تن برنج تخصیص یافته که به وسیله فروشگاه های زنجیره ای با قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است.

بابایی گفت: در راستای حمایت از واحدهای صنفی و صنعتی نیز مقدار 1000 تن شکر برای استان اختصاص یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اضافه نمود: ورود و خروج تمام کالاها به انبارها و سردخانه های سطح استان به وسیله سامانه جامع انبارها مورد پایش قرار گرفته و بر توزیع این کالاها نظارت کامل می گردد.

بابایی به عملکرد بازرسی و نظارت سازمان در ایام پایانی سال اشاره نمود و گفت: برای جلوگیری از افزایش خود سرانه قیمت ها در ایام پایانی سال؛ طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحد های صنفی ویژه نوروز از اول اسفند ماه امسال شروع و تا 15 فروردین سال جدید ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 52

به "مسئله ای در تامین کالای اساسی در آذربایجان غربی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئله ای در تامین کالای اساسی در آذربایجان غربی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید