مسابقه کتابخوانی هشت بهشت با کتاب خط مقدم ویژه دانشجویان برگزار می گردد

به گزارش اهدا بلاگ، شورای مسابقه کتابخوانی هشت بهشت کتاب خط مقدم را با موضوع پدر موشکی ایران برای چهارمین آزمون از مجموعه مسابقات سراسری دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت انتخاب نموده است.

مسابقه کتابخوانی هشت بهشت با کتاب خط مقدم ویژه دانشجویان برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مقاطع تحصیلی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، شورای مسابقه کتابخوانی هشت بهشت کتاب خط مقدم را با موضوع پدر موشکی ایران برای چهارمین آزمون از مجموعه مسابقات سراسری دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت انتخاب نموده است.

این آزمون در روز آدینه 25 مهر ماه به صورت آنلاین برای دانشجویان برگزار می گردد علاقه مندان شرکت در این مسابقه مجازی می توانند به پایگاه اینترنتی www.BookRC.ir مراجعه نمایند.

دانشجویان علاقه مند برای شرکت در این مسابقه می توانند پس از ثبت نام در سایت در روز 25 مهرماه در آزمون مجازی شرکت نمایند.

در این دوره نیز، چون دوره های پیشین به برگزیدگان مسابقه کتابخوانی خط مقدم پس از اعلام اسامی در سایت www.BookRC.ir جوایز ارزنده ای تعلق می گیرد.

مجموعه مسابقات دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت را معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با همکاری و مشارکت معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 435

به "مسابقه کتابخوانی هشت بهشت با کتاب خط مقدم ویژه دانشجویان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه کتابخوانی هشت بهشت با کتاب خط مقدم ویژه دانشجویان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید