محمدرضا گلزار و موهایی که دیگر بدرنگ نیست !

به گزارش اهدا بلاگ، خبرنگاران: محمدرضا گلزار عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

محمدرضا گلزار و موهایی که دیگر بدرنگ نیست !

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران است . محمدرضا گلزار بازیگر سینما، نوازنده، خواننده، مجری و مدل ایرانی است. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. محمدرضا گلزار در سال 1379 برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.صمیمی ترین دوست محمدرضا گلزار، امین حیایی است و از ورزشکاران با علی دایی صمیمی تر است.

به گزارش خبرنگاران،محمدرضا گلزار استوری جدیدی را با موهای قدیمی اش در فضای مجازی منتشر کرد.

محمدرضا گلزار اخیرا میخواهد با رنگ کرد کردن مو و ساخت استایل ورزشی اش ، خود را شبیه به دیوید بکهام کند!

گلزار خود را شبیه به دیوید بکهام

محمدرضا گلزار عکس های جدیدی را منتشر نموده است. تغییر چهره آقاس بازیگر در مرور زمان توجه بسیاری از مخاطبان را به همراه داشته است. گلزار موهای خود را نیز رنگ نموده است.

در این عکس محمدرضا گلزار در کنار فیروز کریمی مربی مشهور و کاپیتان وقت تیم پاس دیده می گردد.

آهنگساز مشهور: گلزار خواننده ای معمولی است!

من به عنوان یک موزیسین که تحصیلاتم در حوزه موسیقی است و سال های زیادی در این عرصه کار نموده ام می توانم درباره کیفیت کار یک هنرمند نظر بدهم. اگر در این باره حرفی می زنم از سرِ بغض و کینه نیست. ابتدا به طرفدارانِ محمدرضا گلزار می گویم که هیچ خصومتی با این هنرمند ندارم و او همکار و دوست من است. اگر نقدی به کارش وارد می گردد برای حفظ حرمت و شأنِ خودِ اوست.

یادم هست که چندین سال پیش در کنسرتی بودم که گلزار در آن گروه گیتار می نواخت. او موسیقی را می شناسد و از راه موسیقی وارد عرصه هنر و بازیگری شد.

رضا گلزار مخاطبان زیادی دارد اما در حیطه خوانندگی خیلی صاحب نام نیست. کنسرت هایش برگزار می گردد و خوانندگی هم می نماید و این حق اوست که بتواند در این عرصه هم فعالیت کند.

در ماه های اخیر دیدم که گلزار در کنسرت هایش ویلن نواخته بود. بی شک گلزار نوازنده خوبی برای ساز ویلن نیست و او نباید این کار را می کرد. وقتی گلزار در کنسرتش ویلن می نوازد، فیلم اجرایش در شبکه های مجازی پخش می گردد و از آنجایی که او معروفیت دارد، ویلن نوازی اش به الگو تبدیل می گردد. خیلی ها خوب یا بد نواختنِ این ساز را تشخیص نمی دهند و گمان می نمایند که معیار ویلن نوازیِ خوب همین چیزی است که گلزار نواخته است.

حتی اگر مردم گلزار را تشویق نموده اند و به ویلن نوازیِ او اصرار نموده اند، او نباید در آن اجرا ویلن می نواخت. با این کار گلزار فرهنگ سازی برای مخاطب حرفه ای را دچار اخلال نموده است.

اگر من خودم را به عنوان یک خوشنویس معرفی کنم، در حالی که خوشنویس خوبی نباشم، فقط خوشنویسی را زیر سوال برده ام.

در اینجا باید به یک ضعف فرهنگی در کشورمان اشاره کنم؛ متاسفانه مردم ایران اهل نقدِ رودررو نیستند. ما در فرهنگ مان نقدِ درست و رودررو را یاد نگرفته ایم. از سوی دیگر مخاطبان عام، متوجه ایرادها نیستند و هنرمندان هم ظرفیت نقد شدن را ندارند.

از سوی دیگر مخاطبان عام، متوجه ایرادها نیستند و هنرمندان هم ظرفیت نقد شدن را ندارند.

خیلی از آهنگسازان بزرگ جهان قبل از انتشار هر اثری، آن اثر را به منتقدان نشان می دهند و اگر منتقدان آن اثر را تایید نمایند، برای انتشارش اقدام می نمایند.

جایزه هنری محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار جایزۀ بخش تجلیل دومین جشنوارۀ فیلم های ایرانی در تورنتو و تقدیرنامه بعنوان فیلمنامه نویس و بازیگر برای فیلم شیش و بش 1389 در سومین جشنوارۀ فیلم های ایرانی در تورنتو را در کارنامه دارد.محمدرضا گلزار اولین بار در سام و نرگس ایرج قادری دیده شد اینروزها آینه بغل را در سینما دارد.

منبع: رکنا
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1141

به "محمدرضا گلزار و موهایی که دیگر بدرنگ نیست !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا گلزار و موهایی که دیگر بدرنگ نیست !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید