فیلم خودشیفتگی عجیب شبنم قلی خانی

به گزارش اهدا بلاگ، خبرنگاران: ادعای جالب شبنم قلی خانی بازیگر زن تلویزیون درباره محبوب بودنش میان مردم را در این ویدیو ببینید.

فیلم خودشیفتگی عجیب شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی برای مخاطبان تلویزیون و به ویژه کسانی که اهل تماشای سریال هستند، چهره آشنایی است. شبنم قلی خانی جزو بازیگران محبوب تلویزیونی است. شبنم قلی خانی از بازیگران بی حاشیه است. شبنم قلی خانی بازیگری به بچه ها را برای چندین سال در یک موسسه فرهنگی تدریس می کرد. شبنم قلی خانی در فیلمی خود را محبوب مردم دانست.

به گزارش خبرنگاران، شبنم قلی خانی بازیگر زن صدا و سیما و سینما که چهره آرام و بی حاشیه ای دارد می گوید که میان مردم محبوب است.

یکی از نکات جالب زندگی هنری شبنم قلی خانی زندگی کردن او در استرالیا برای تحصیل در زمینه هنر بوده که به نوعی بازیگر با سوادی است. او در مصاحبه ای عنوان نموده بود که بعضی از بازیگران همکار با تحریک مردم قصد دارند فالوور و توجه دریافت نمایند که من اهل این کارها نیستم.

پیشنهاد نامشروع به شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی که چند سالی در خارج از کشور زندگی می کرد ادعا دارد که در این مدت پیشنهادهایی به او شده بود ولی همه آنها را رد نموده است و اگر کسی می گوید در سینما فسادی وجود دارد یا با او برخورد بدی شده بهتر است علت آن را در شخصیت خودش پیدا کند. یکی از بحث های همیشگی میان بازیگران و مردم (که البته بعضی از بازیگران نیز با مردم هم نظر هستند) فساد در سینماست که ادعا می گردد نقش های بازیگران با رابطه و فساد تقسیم می گردد و اگر بازیگری رفتار سالم داشته باشد و یا متاهل و اهل خانواده باشد بی نقش می ماند ! درباره بانوی بی حاشیه تلویزیون ایران بیشتر بدانید : شبنم فعالیت بازیگری را در سال 1376 با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغازنمود. او موردتوجه شهریار بحرانی قرارگرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی وی درخشید. او به زودی با علیرضا افخمی آشنا شد. در دو مجموعهٔ تلویزیونی پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت به کارگردانی وی درخشید. در سال 1384، برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی جلوی دوربین رفت.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه تفریح دارد.

منبع: رکنا
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1081

به "فیلم خودشیفتگی عجیب شبنم قلی خانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم خودشیفتگی عجیب شبنم قلی خانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید