مرد پشت پرده ماشین های افسانه ای بوگاتی، عکس

به گزارش اهدا بلاگ، طراحی محصولات بوگاتی، به خصوص بعد از مدل ویرون، از زیبایی بی حد و حصری برخوردار شدند.همه این زیبایی ها را باید مدیون آخیم آنشیت، مدیر طراحی بوگاتی بدانیم.

مرد پشت پرده ماشین های افسانه ای بوگاتی، عکس

امیرمسعود عابدین: به مدت 19 سال، آخیم آنشیت، طراحی بوگاتی را راهنمایی کرد. او که در سال 2004 به عنوان مدیر طراحی انتخاب شد، با مدل ویرون راه خود را در این شرکت آغاز کرد و مدت کوتاهی قبل از بازنشستگی شیرون، دوره مدیریت او نیز به خاتمه خواهد رسید.در طول این مدت، او مجموعه ای فوق العاده و وصف ناپذیر از ابرخودروهای کمیاب با نشان بوگاتی جمع آوری نموده است.

بوگاتی به عنوان اشاره ای به یاری های این طراح، یک ویدیوی کوتاه اما بسیار جالب ساخت که طراحی های آنشیت را به نمایش می گذارد. آنشیت به سادگی روی فراوری بوگاتی کار نکرد.با آغاز ویدیو، مدل های ویرون گرند اسپرت، سوپر اسپرت و گرند اسپورت ویتسه نمایش داده می شوند.بعد از آنها، مبادا کانسپت بوگاتی گالیبیه چهار در و چهار نفره سال 2009 را فراموش کنیم که امیدوارکننده به نظر می رسید اما هرگز به فراوری نرسید.

قبل از رسیدن به شیرون، کانسپت Bugatti Vision Gran Turismo که برای بازی مسابقه ای Gran Turismo Sport در پلی استیشن 4 ایجاد شده بود، دیده می گردد که در واقع پیش نمایشی از شیرون بود.این کانسپت قطعا جزو 10 کانسپت زیبای جهان خواهد بود.از این کانسپت فقط یک مدل واقعی با استفاده از نمونه اولیه شیرون ساخته شد که در سال 2015 رونمایی شد.

سپس این ویدئو، کانسپت بوگاتی آتلانتیک را به ما نشان می دهد.این خودرو قرار بود در نمایشگاه پبل بیچ 2015 به نمایش درآید، اما به خاطر مشکلاتی که رسوایی دیزل گیت فولکس واگن به وجود آورد، تمامی برنامه ها به هم خورد.پیشرانه 8 سیلندر این خودرو با یک موتور الکتریکی همراه شده بود.

  • خودروی نظامی عجیب و غریب ولوو/ عکس

  • منصوری به سراغ پورشه رفت/تیونینگ پورشه 911 توربو S/عکس

به مجذوب کننده ترین مدل فراوریی بوگاتی می رسیم.شیرون که در سال 2016 معرفی گردید، با موتور 1600 اسب بخاری W16 خود، معیاری برای هایپرکارهای لوکس بوده است.با استفاده از همین خودرو، دیگر مدل های سنتودیچی، بولاید، دیوو و لا وواتوغ نواغ ساخته شدند.

با این حال، میراث او هنوز به خاتمه نرسیده است.توسعه جانشین شیرون که هنوز نامش فاش نشده است، زیر نظر او دو سال پیش آغاز شد.بوگاتی اخیرا تایید نموده است که هایپرکار نسل بعدی خود در سال 2024 معرفی خواهد شد و فراوری آن از سال 2026 آغاز خواهد شد.

آنشیت شرح می دهد: من همواره می خواستم باعث افتخار حامیان معروف بوگاتی، به ویژه اتوره بوگاتی و پسرش ژان، و بعلاوه رومانو آرتیولی و فردیناند پیخ فقید باشم؛به ویژه ژان که با دیدگاه خود، منبع الهام برای من بود.من می خواستم مدل های امروزی، بوگاتی را به جواهرات برتر خودروسازی قرن بیست و یکم تبدیل کند

آنشیت مشاور ارشد مدیرعامل بوگاتی ریماک، یعنی مت ریماک خواهد شد.معاون قدیمی او، فرانک هیل، مدیر طراحی نو بوگاتی می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1469

به "مرد پشت پرده ماشین های افسانه ای بوگاتی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد پشت پرده ماشین های افسانه ای بوگاتی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید