محدودیت&zwnjهای روادیدی آمریکا علیه مقامات چین

به گزارش اهدا بلاگ، وزیر خارجه آمریکا از تحریم شماری از مقامات چین به بهانه اِعمال خشونت و سایر ترفند های قهرآمیز از سوی آنان علیه منتقدان اطلاع داد.

محدودیت&zwnjهای روادیدی آمریکا علیه مقامات چین

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز آدینه اظهار داشت که وزارتخانه تحت فرمان وی در خصوص شماری از مقامات چین و افرادی که برای ارعاب منتقدان به اعمال خشونت یا تهدید به آن، افشای اطلاعات شخصی یا سایر ترفند های قهری متوسل می شوند، محدودیت های ویزای وضع نموده است.

پمپئو در بیانیه مکتوبی که به همین منظور منتشر شد، بدون ذکر نام افرادی که مشمول این محدودیت شده اند، سازمان کار جبهه متحد وابسته به حزب کمونیست چین را به انجام اعمال قهری و زورگویانه علیه افرادی متهم کرد که با سیاست های پکن مخالفت می نمایند.

پمپئو همچنین مدعی شد: جبهه متحد بار ها شخصیت های علمی دانشگاه ها، اعضای کسب و کارها، گروه های فعال جامعه مدنی، و جوامع یهودی چین از جمله اعضای جوامع اقلیت مذهبی و قومی را که علیه موارد نقض فاحش حقوق بشر در سین کیانگ، تبت و هر کجای از خاک چین صحبت می نمایند، مرعوب و تهدید نموده است.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه ادعا های خود اضافه کرد که این محدودیت مقرر در صدور ویزا شامل افرادی می گردد که در اعمال یا تهدید به خشونت فیزیکی، سرقت و افشای اطلاعات شخصی، جاسوسی، خرابکاری، یا مداخله بدخواهانه در امور سیاسی داخلی، آزادی علمی، حریم شخصی و یا فعالیت تجاری دست داشته است.

این مقام آمریکایی همچنین چین را متهم کرد که در ایالات متحده و هر جای دیگر از دنیا می کوشد افراد را چه به وسیله همکاری و چه با اعمال زور به حمایت از روایت های استبدادی و اولویت های سیاستگذاری پکن وادار سازد و از دولت چین خواست تا به استفاده از ارعاب و ترفند های قهری برای سرکوب آزادی بیان خاتمه دهد!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 570

به "محدودیت&zwnjهای روادیدی آمریکا علیه مقامات چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت&zwnjهای روادیدی آمریکا علیه مقامات چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید