روز مثبت گروه پتروشیمی ، شاخص مثبت می ماند؟

به گزارش اهدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، امروز شاخص با رشد 36 هزار واحدی (2.5 درصد) رو به رو شد و در سرانجام بازار شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و 473 هزار واحد قرار گرفت.

روز مثبت گروه پتروشیمی ، شاخص مثبت می ماند؟

شاخص هم وزن هم با 4031 واحد رشد و حدودا یک درصد مثبت در محدوده 424 هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس امروز به هفت هزار و 271 میلیارد تومان رسید و نسبت به هفته گذشته رشد خوبی را ثبت گرده است.

به عقیده کارشناسان بازار سرمایه فرایند بازار هفته جاری مثبت است و سرمایه در گروه های مختلف به صورت چرخشی در گردش خواهد بود. همچنین با تعیین شدن نرخ خوراک پالایشی ها به نظر می رسد این هفته پالایشی ها پیشتاز و لیدر بازار باشند.

امروز پربیننده ترین نمادهای بازار کیمیاتک، فسبزوار و شبندر بودند. همچنین بیشترین حجم معامله هم برای خودرو، شبندر و کمند ثبت شد.

برترین صنایع بروسی امروز، شیمیایی ها، فرآورده های نفتی و فلزات اساسی بودند. بیشترین خالص خرید حقیقی امروز در نمادهای کچاد، شپدیس و پارسان بود و بیشترین خالص خرید حقوقی ها در نمادهای فجهان، فسبزوار و میدکو بوده است.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از هفت هزار و 455 میلیارد تومان رسید. همچنین حدود 150 میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی و رشد بیش از سه درصد 168 نماد و افت بیش از سه درصد 113 نماد در بازار رخ داد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1022

به "روز مثبت گروه پتروشیمی ، شاخص مثبت می ماند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز مثبت گروه پتروشیمی ، شاخص مثبت می ماند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید