اطلاعات ارزشمند برای مدیران سفر در نمایشگاه تجارت سفر ITB
به گزارش اهدا بلاگ، آخرین گرایشات و توسعه ها در تجارت سفر، بر تاثیرات دیجیتالی کردن و جهانی سازی تمرکز دارد. برای جزئیات بیشتر خبر، در ادامه با ما همراه باشید.
نمایشگاه تجارت سفر ITB، سال جاری، با شعار تجارت سفر: پویا، دیجیتال، درهم گسیخته، در تاریخ 8ام مارچ 2018 (17 اسفند 1396) در سالن 7.1آ در اتاق دوم نیویورک، برگزار خواهد شد.
بازدیدنمایندگان می توانند دانش دست اول و اطلاعاتی عملی در خصوص آخرین روند تجارت سفر را در این نمایشگاه کسب نمایند. شریک اختصاصی سال جاری نمایشگاه، انجمن تجارت سفر آلمان (VDR) است. رفتن به نمایشگاه ITB برلین برای بازدیدنمایندگان رایگان است.
دیجیتال سازی و جهانی سازی، چرخه های نوآوری با زمان کوتاه تری را ایجاد می نمایند که این موضوع، چالشی است که بازار تجارت سفر باید، فعالانه با آن روبرو گردد. بنابراین نمایشگاه تجارت سفر VDR، در کنوانسیون ITB برلین، بینشی از محیط کار آینده و نسل بعدی رفتار در باب تجارت سفر را به بازدیدنمایندگان ارائه خواهد نمود.
فلورین استورپ، معاون کل اروپای مرکزی در نمایشگاه جهانی تجارت سفر آمریکا (American Express Global Business Travel)، با شعار کاملا دیجیتالی، شرح خواهد داد که این صنعت چه چیزهایی را می تواند از روند سفر در میان جوانان و رفتار مصرف نماینده یاد بگیرد و اینکه چگونه دیجیتالی سازی، اثر مثبت بر تجارت سفر خواهد گذاشت. وی، با مثال هایی واقعی شرح خواهد داد که چگونه شرکت های مدیریت سفر و مشتریان، با چالش ها روبه رو می شوند.
پس از آن، لودگار بالز، از گروه مشورتی سفر (The Travel Consulting Group) و دکتر انگلبرت ویمر، موسس و مدیرعامل شرکت e&Co.AG، با کریستوفر برگا، رئیس شرکت همکاری های استراتژیک داچ (DACH)، در خصوص مدل های کسب و کار مخرب و مهاجمین دیجیتال صحبت می نماید که به طور فزاینده ای در صنایع مسافرتی مورد هدف قرار می گیرند.
در تئوری، مدیران آینده سفر باید نقش خود را به عنوان یک فروشنده اداری ایستا فراموش نمایند و تبدیل به یک ناظر خلاق فعال و مدیر سیستم های دیجیتالی زیست محیطی شوند.
مارکوس شولز، مدیر اجرایی یوروپ کار آلمان (Europcar Deutschland)، همزمان با گفتن جمله کلمات او باید شنیده گردد از طرف حضار، اظهار داشت که وارد دنیای نو اینترنت خواهد شد. او نشان خواهد داد که نمایش الکسا اکو و الکسا (Alexa Echoand Alexa Show) در حال حاضر می تواند برای مدیریت خدمات با استفاده از صدای فرد استفاده گردد. بنابراین، مسافران هم اکنون می توانند با استفاده از تکنولوژی نو، از کنترل صدا برای اجاره کردن ماشین، تغییر تاریخ رزرو یا کنسل کردن آن ها استفاده نمایند.
میزبانی شبکه خانگی تجارت سفر (The Networking Lounge Home of Business Travel) به وسیله ITB و VDR، با سازماندهی کمپانی مس برلین (Messe Berlin) و انجمن تجارت سفر آلمان (VDR)، به بازدیدنمایندگان اجازه می دهد که در مباحث روز شرکت نمایند. در تاریخ هفتم تا نهم مارچ با پوشش دهی مساحت 270 مترمربع، این ششمین باری است که شبکه میزبانی خانگی، بخشی از این نمایشگاه است.
استندی در سالن 7.1آ، مدیران سفر و حمل و نقل را به حضار معرفی نموده و بعلاوه حضور خریداران و تازه واردان، سکویی ارزشمند را برای ایجاد بحث برای تقویت این تجارت و برقراری ارتباط با نمایندگان برجسته بخش تجارت سفر را فراهم می نماید.
شرکت نمایندگان در نمایشگاه، راهکار های متنوعی را برای مدیریت حرفه ای و بعلاوه در طول و پس از سفرهای تجاری نمایش می دهند.
تمام بازدیدنمایندگان که به مباحث تجارت سفر علاقه مند هستند، برای حضور در ناهار باید درخواست بدهند. جو غیررسمی این مراسم، به بازدیدنمایندگان اجازه می دهد که از فضایی آرام در حین نهار لذت ببرند و بعلاوه فرصتی را برای پیوستن به شبکه تجارت در وقت استراحت آن ها فراهم می نماید. این رویداد ناهار در تمام روزهای بازدید از 12 ظهر تا 2 بعدازظهر در خانه تجارت سفر به وسیله ITB و VDR، برگزار خواهد شد.
بازدیدنمایندگان می توانند سفری منحصربه فرد به انجمن گردشگری ITB داشته باشند و از سفرهای پایدار با قیمت هایی مناسب با پیشنهادات ویژه و مجذوب کننده از راه آهن آلمان (Deutsche Bahn)، لذت ببرند. کرایه برگشت از هر ایستگاه راه آهن آلمان برای کلاس استاندارد تنها 500 هزار تومان (99 یورو) و برای فرست کلاس، 550 هزار تومان (109 یورو) است که شامل هزینه ورود به نمایشگاه هم می گردد. این بلیط ها برای خرید، در دسترس هستند.
منبع: کجارو / traveldailynews.com