دستور زارع پور برای آنالیز سریع کیفیت شبکه ارتباطی کشور

به گزارش اهدا بلاگ، با دریافت شکایات مردمی از کیفیت شبکه ارتباطی در بعضی از نقاط کشور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور آنالیز سریع این موضوع را صادر کرد.

دستور زارع پور برای آنالیز سریع کیفیت شبکه ارتباطی کشور

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مدتی است کاربران شبکه های اجتماعی به کندی و مشکلاتی که در دسترسی به اینترنت دارند، برای شماره ای که از سوی وزیر ارتباطات منتشر شده، پیامک می فرستند و از او درخواست دارند این مساله را پیگیری کند.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، با دریافت شکایات مردمی از کیفیت شبکه ارتباطی در بعضی از نقاط کشور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور آنالیز سریع این موضوع را صادر کرد.

در پی دریافت بعضی گزارشات مردمی به وسیله سامانه 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و گلایه بعضی کاربران فضای مجازی درباره کندی شبکه در ساعات پیک مصرف در بعضی از نقاط کشور، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات، برای پیگیری دقیق و رسیدگی سریع به موضوع دستور داد.

بر اساس این دستور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موظف شده است با همکاری مدیرعامل شرکت زیرساخت، پس از آنالیز دقیق گزارشات مردمی، راه چاره های برطرف سریع اشکالات ارتباطی را ارائه و گزارش اقدامات اجرایی را به مردم اطلاع رسانی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1029

به "دستور زارع پور برای آنالیز سریع کیفیت شبکه ارتباطی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور زارع پور برای آنالیز سریع کیفیت شبکه ارتباطی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید