خودرو الکتریکی دایسون در آسیا متولد می گردد ، سرمایه گذاری بریتانیایی ها در سنگاپور (تور ارزان سنگاپور)

به گزارش اهدا بلاگ، شرکت دایسون به زودی خط فراوری نو خودرو الکتریکی خود را در سنگاپور راه اندازی می نماید. این یک برنامه بلندمدت است و زمان بهره برداری آن سال 2021 اعلام شده است.

خودرو الکتریکی دایسون در آسیا متولد می گردد ، سرمایه گذاری بریتانیایی ها در سنگاپور (تور ارزان سنگاپور)

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب شاید کمتر فردی باور می کرد شرکت دایسون روزی از فراوری لوازم خانگی به مرحله فراوری خودرو، آن هم خودرو الکتریکی برسد. اما این روزها این اتفاق دور از فکر به واقعیت تبدیل شده و قرار است شاهد خط فراوری نو این شرکت باشیم.

این شرکت فناوری بریتانیایی روز سه شنبه اظهار داشت که میخواهد کارخانه فراوری خودرو الکتریکی را در سنگاپور افتتاح کند چرا که این کشور را مرکزی مناسب برای توسعه برنامه های خود می داند.

این شرکت از دید بسیاری از کاربران بین المللی برای ساخت جارو برقی، دست خشک کن ها و سشوار ها شناخته شده است، اما در سال 2017 این گروه خودروسازی اظهار داشت که در حال کار روی وسایل نقلیه الکتریکی خود است. در ماه اوت امسال، این گروه یک مرکز آزمایشی ساخت خودرو الکتریکی را در یکی از سایتهای موجود در انگلیس خود افتتاح کرد.

اکنون به نظر می رسد کارخانه ای حرفه و بزرگ تر تا سال 2020 در سنگاپور افتتاح می گردد که احتمالا محصولاتش نیز تا 2021 آماده هستند.

جیم روان مدیرعامل شرکت دایسون در نامه ای به کارمندان خود می گوید: تیم خودروی دایسون در حال رشد است و ما آشیانه ای نو و ایده آل برای رویاهای خود یافته ایم . واضح است که ما به سرعت سرمایه گذاری و بهره برداری از این مرکز را شروع می کنیم.

سنگاپور در حالی به مرکز ایده آل دایسونی ها تبدیل شده که به عنوان یک کشورنسبتا گران در حوزه فناوری در نظر گرفته می گردد. در حال حاضر 1100 کارمند دایسون در سنگاپور کار می نمایند و این شرکت انتظار دارد که این تعداد در سال های آینده دو برابر گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1379

به "خودرو الکتریکی دایسون در آسیا متولد می گردد ، سرمایه گذاری بریتانیایی ها در سنگاپور (تور ارزان سنگاپور)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو الکتریکی دایسون در آسیا متولد می گردد ، سرمایه گذاری بریتانیایی ها در سنگاپور (تور ارزان سنگاپور)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید