21 مورد از بهترین لباس های چروک نشدنی مناسب سفر برای مردان

به گزارش اهدا بلاگ، امروزه نقش لباس ها تغییر کرده است. به این دلیل که، تعریف شغل انسان مدرن تغییر کرده است؛ و مردم با حرفه های مختلف از کارمندان یک شرکت بزرگ گرفته تا کارآفرینان خلاق، کنندگان شرکت های بیمه و بازاریابان کمتر به کارهای پشت میزی محدود هستند و بیشتر وقت کاری خود را در بیرون از محیط کار سپری می کنند بنابراین خیاطی لباس ها باید با توجه به نیازهای سبک زندگی گذرای این روزها باشد و طراحی آنها باید به گونه ای انعطاف پذیر باشد که پوشیدن آن ها، هم برای زمان کاری و حرفه ای و هم وقت های آزاد و استراحت در این میان مناسب باشد.

21 مورد از بهترین لباس های چروک نشدنی مناسب سفر برای مردان

آیا بعد از پیاده شدن از هواپیما مستقیم می خواهید به جلسه بروید؟ یا بعد ازیک رفت و آمد سریع با تاکسی برای مشاوره به اتاق هیئت مدیره بروید؟ پوشیدن یک کت و شلوار که به نظر مرتب و بدون چین و چروک به نظر برسد در دنیای کاری بسیار اهمیت دارد. در اینجا 21 مورد از لباس های مناسب برای سفر مردان در این فصل را که در برابر چین و چروک مقاوم هستند را به شما معرفی می کنیم:

آنچه که باید در هنگام خرید یک لباس سفر در نظر گرفته شود:

1-پارچه

از کت و شلوارهای پشمی سنتی تا کاپشن های پشمی فلانل دو تیکه تا لباس های با الیاف طبیعی همه با لباس سفر معنای تازهی گرفته اند. و با افزایش تقاضا برای لباس های مناسب فعالیت های روزمره، پیشنهاد پارچه های ترکیبی ساخت بشر برای رفاه در سفر فراهم شد.

مانند لباس های نایلونی براق با تودوزی توری و مشبک و جیب های زیپ دار و برای تابستان پارچه های پنبه ای سبک وزن با ساختاری که هوا به راحتی در آنها می تواند جریان داشته باشد.

دیگر پارچه های ترکیبی که عبارت اند از پارچه های کتان -پشم برای تولید محصولات راحتی و پشمی موهر با پیچ و تاب بیشتر در انتهای بافت ها و عملکرد بالا و ابریشم های مقاوم در برابر چین و چروک برای لباس های لوکس مردان.

2-رنگ /الگو

طیف رنگی کت و شلوارهای کاری از رنگ های خنثی هستند و خیلی تغییر نمی کنند: رنگ های آبی، سیاه، خاکستری با تناژ و سایه روشن یا تاریک که رنگ های روشن تر سایه دار برای روزهای تابستان و سفرهای کاری و پارچه هایی با سایه های تیره تر برای کت و شلوار و ژاکت های هاردی مناسب است.

برای لباس های نیروی دریایی بیشتر از پارچه های پشمی خالص با بافت ساده درشت استفاده می شود و شرکت های بزرگ بیشتر کت و شلوارهایی با پارچه های راه راه برای کارمندانشان آماده می کنند.

3-ساختار

عناصر راحت و متفاوت کت و شلوار مردان تو این فصل مد قوی ارائه شده در حالیکه در ساختار لباس های سازمانی تغییری ایجاد نشده است و حال باکمی تغییر در ساختار و مکانیزم تار و پود کت و شلوارهای سازمانی کت و شلوارهای مسافرتی را طراحی کرده اند.

ژاکت کش باف پشمی که در قسمت شانه نرم و بدون اپل است با شلوار طرح پلیسه دار با کمر کشی راحت، و کاملا غیر رسمی مانند لباس راحتی است که در خانه استفاده می شود.

در طیف دیگر برش، ژاکت های امپریالیستی چهار دکمه هنوز هم جایگاه خود را دارند و ژاکت هایی با بافت درشت و شل بدون اینکه ساختار آن ها خیلی به اتو نیاز داشته باشند به لیست لباس های مناسب سفر اضافه شده اند.

آشنایی با کد لباس ها و انتظارات مربوط به خیاطی (مناسب با محل کار و یا استفاده شخصی) به انتخاب شما از میان گزینه های موجود در بازار کت و شلوار کمک خواهد کرد. و شما می توانید از لیست کت و شلوارهای سفر با توجه به رنگ، جنس پارچه و تناسب آن با شخصیتان و شهری که در آن هستید استفاده کنید و آن چه را که برای یک سفر راحت مناسب است انتخاب کنید.

پل اسمیت لندن

اصل بریتانیا، پل اسمیت لندن نشانه های کمال و دلفریبی را با کت و شلوارهای پشمی نیروی دریایی سوهو با پشم خالص دو تیکه چروک نشدنی و کاملا بدون الیاف مصنوعی حفظ کرده است و این وقتی ثابت شد که مت ویتلاک ژیمنانست المپیک یک حرکت روتین خسته کننده را با کت و شلوار به راحتی انجام داد.

انتخاب مردان فرانسوی

یک کت و شلوار آبی تیره کاملاً اندامی انتخاب خوبی برای کت و شلوار سفر است. آیا ما نوع پارچه ضد آبروی و ضد چروک و حالت کشی آن را که احساس خوشایندی به شما خواهد داد را یادآور شدیم؟ همه کسانی که از این کت و شلوار استفاده کرده اند به خاطر درصدی حالت کشی پارچه بسیار راضی هستند.

کت و شلوارهای اداری -عمومی

مد روز دودی خاکستری

با وجود نوع برش در یک شکل باریک و اندامی، به خاطر جنس پارچه که سبک و از نوع پشم یا فلانل است بسیار راحت است و ضد چروک بودن این پارچه به خاطر نوع تارو پود آن که از منبع Loro Piana است می باشد.

هوگو باس

این کت و شلوار با نوعی پشم تازه برای خط سفر Boos درست شده بود: طراحی تنگ و باشکوه و ماهرانه، دگمه هایی با رنگی متضاد، مناسب برای مردان جوان و مد روز با طراحی جایی در داخل کت برای اتصال هندزفری گوشی های هوشمند.

جی-کرو

امضای جی -کرو شلوار و ژاکت های Ludlow از پشم سه لایه بافته شده محصول کارخانه Lanificio di Tollegno ایتالیا است که برای کت و شلوارهای سفر هم استفاده می شود. الیاف و تارو پود بهم تنیده این پارچه قابلیت ارتجاعی دارد که در مقابل چروک و تا شدن کت و شلوار مقاومت می کند. جیب های اضافی داخلی آن یک مکان دم دستی مناسب برای جا دادن وسایل و خرده ریزه های سفر است.

کارگاه Acnes

در حقیقت، سبک سوئدی، با نوعی ژاکت مخصوص سفر محدودیت مقررات اداری برای خیاطی هواپیمایی را برطرف کرد. برش بدون ساختار آن برای مسافر مدرن بسیار عالی است و به علت نوع پارچه که از پشم پیکه قابل انعطاف است بر روی بدن بدون چین و چروک به خوبی می نشیند و همچنین بسیار مناسب برای حمل در چمدان بدون اثر تا خوردگی است و این دو مزیت دو پیروزی برای این نوع کت و شلوارها است.

بربری لندن

کت و شلوار استرلینگ بخشی از مجموعه خیاطی مخصوص سفر بربری لندن است. بسیار سبک و مدرن، کت وشلوار با الیاف طبیعی که در بدن به راحتی حرکت می کند و کم ترین اندازه چین و چروک را بر می دارد.

ترینری

قیمت ساخته شده ایتالیایی از عملکرد کت و شلوارهای کلاسیک ترینری می آید. بالای 110 درصد پشم مرینوس استرالیایی، با الیاف دو برابر به هم تنیده و تضمین دوام در حفظ اندازه و ظرفیت اثبات ضد چروک بودن و همچنین عمده این کت و شلوارها سیاه رنگ هستند.

امپریو آرمانی

کت چهار دکمه ترکیبی کتان -پشم آرمانی با نرمی قابل ملاحظه و کشش کم در رنگ های خاکستری مایل به قهوه ای انتخاب رسمی آسان و راحتی برای زمان سفر است.

پارکر دوسیو

ژاکت مخصوص سفر بسیار محکم و خراب نشدنی پارک دوسیو از پارچه سنگین وزن شولر سوئیسی که در اصل برای اسب سواری طراحی شده بود درست شده است. پارچه 110 پوندی با لبه بادوام و کشش فوق العاده برای فصول سرد سال بسیار مناسب است و شما چه با دوچرخه به سر کار بروید و یا از روی هواپیما بپرید خیالتان راحت سفر به خیر

ام جی-بال

کت شلوارتجاری ساندرز یک کت دو دکمه، با دو جیب فرو رفته در جلو و یک جیب لبه دار روی سینه با یک یقه برگردان شیک و لایه سبک در قسمت شانه ها از پشم مرینو بسیار عالی درست شده است. این کت به اندازه کافی محکم است که حالت خود را در بدن به خوبی حفظ می کند.

تد-بیکر

کت و شلوار اداری تد -بیکر با پارچه کشی و حالتی بازتابنده برای روزهای کاری پر رفت و آمد و پر مشغله که مدام در حال رفت و آمد از محل کار به جاهای مختلف با تاکسی هستید بسیار ایده آل و راحت است. پارچه کشی و مقاوم در برابر آب رفتگی از پشم خالص واقعاً بسیار شیک و برازنده است.

هاردی -آمیس

نام بزرگ هاردی -آمیس در ردیف کت شلوارهای تشریفاتی از جنس نایلون و مناسب برای سفر انکار نشدنی است. سبک وزن و بسیار نرم وسیال و ضد چین و چروک، کت و شلوار آبی تیره سه دکمه با تودوزی مشبک و جیب مخفی دارای فضای زیادی برای جا دادن وسایل مورد نیاز است.

تام سوئینی

نام تام سوئینی از نام خیابانی از لندن گرفته شده است. کت و شلوار سه تیکه تام سوئینی با پارچه ضد چروک از جنس پشم با بافت پیچیده، ساخته شده از طریق باربری ویتال است. این کت و شلوار طراحی شده برای نیروی دریایی بسیار شیک و البته گران قیمت است.

مارکس و اسپنسر

خرده فروشی مقرون به صرفه بریتانیا کت شلوار تک دکمه با یقه برگردان را در فروشگاه های شاهزاده ولز چک پیشنهاد می دهند. پارچه ترکیبی پشم پلی استر این کت و شلوار بسیار مقاوم و ضد چروک است. این کت و شلوار آن چنان راحت است که حتی برای دویدن هم می توانید از آن استفاده کنید.

H&M

مقرون به صرفه ترین کت شلواری که تا به حال معرفی شده است. کت و شلوار دو دکمه اچ -ام از پارچه ترکیبی کتون و تنسلول لیوسل درست شده است و طراحی آن بسیار راحت و مناسب برای فعالیت های زیاد در طول روز است.

کنلی

کت و شلوار کنلی هم دارای جزئیات مرسوم سنتی و هم کلاسیک است. در ساختار پشم خالص آن چین و چروک قبل از اینکه شکل بگیرد از بین می رود. رنگ آبی -نیلی آن برای استفاده در اداره و هواپیما بسیار شیک و اغوا کننده است.

فندی

کت شلوار ابریشمی ضد چروک فندی با بالاترین کارایی با افتخار بر سر صحنه خانه مد ایتالیا می رود. این کت و شلوار در رنگ آبی یاقوتی کبود، با کت کوتاه و شلوار متناسب سبک وزن، بسیار شیک برای سبک زندگی فعال است. تمیز و بسیار شکیل و مطابق مد روبه جلو، مناسب برای یک جنتلمن شهری است.

شماره هشت ساویل

نسر یک رویکرد مقرون به صرفه تر اغوا کننده از دسته ساویل است. این کت و شلوار سفر کاملاً چسبان و اندامی با یقه برگردان براق و شانه های تیز است و برای مردان جوان لاغر اندام بسیار ایده آل است.

زگنا

کت و شلوار نرم و بادوام زگنا از پشم خالص تروفیو و پارچه ایده آل با راه راه ظریف درست شده است. در این مدل کت و شلوار پارچه ای راه راه با زمینه آبی درخششی زیبا دارد.

کت و شلوارهای معمول

برش اندامی راحت که ترکیب متناسب آن برای سنین مختلف مناسب به نظر می رسد، کت و شلوار دو دکمه با جیب هایی به شکل وصله دوزی شده، سرشانه کاملاً طبیعی و یقه برگردان است که از پشم خالص جروتی برش خورده بسیار شیک است.

منبع: کجارو
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1189

به "21 مورد از بهترین لباس های چروک نشدنی مناسب سفر برای مردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 مورد از بهترین لباس های چروک نشدنی مناسب سفر برای مردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید