زیباترین باغ های دنیا

به گزارش اهدا بلاگ، تماشا زیبایی های دنیا آرزوی هر آدمی است. این روزها و با دسترسی به اینترنت می توان خیلی از جاذبه های طبیعی دنیا را دید و از آن لذت برد.

زیباترین باغ های دنیا

زیباترین باغ های دنیا کدام اند؟ البته، زیبایی ذهنی است اما این فضاهای سبز خیره نماینده در میان برترین و زیباترین باغ های دنیا قرار دارند. چه خودتان باغبان مشتاقی باشید و چه به سادگی از بازدید آنلاین آن ها لذت ببرید، نمی توانید تحت تاثیر این باغ ها قرار نگیرید. با خبرنگاران همراه باشید.

Keukenhof هلند

یکی از بزرگ ترین باغ های گل دنیا، کوکنهوف هلند است. با مساحت 32 هکتار در شهر Lisse واقع شده است و حدود 800 نوع لاله در آن وجود دارد.

Fondation Monet in Giverny فرانسه

این شهر فرانسه به خاطر باغ کلود مونه نقاش امپرسیونیست فرانسوی معروف است و مکانی جادویی برای بازدیدنمایندگان تلقی می گردد.

Jardin Majorelle مراکش

ساخت این باغ به وسیله ژاک ماژورل، نقاش فرانسوی، تقریبا 40 سال به طول انجامید. این باغ گیاه شناسی دارای ویلای آبی زیبایی هم است.

Isola Bella ایتالیا

ایزولا بلا یکی از سه جزیره Borromean که از قرن شانزدهم متعلق به خانواده Borromeo است، به خاطر باغ باروک به سبک ایتالیایی مشهور است.

Longwood Gardens ایلات متحده

این باغ گیاه شناسی خارق العاده در پنسیلوانیا بیش از 1077 هکتار وسعت دارد و باید 3 تا 4 ساعت برای قدم زدن و تماشا آن وقت بگذارید.

The Butchart Gardens کانادا

باغ بوچارت با بیش از یک میلیون بازدیدنماینده در سال، یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در بریتیش کلمبیا است.

Royal Botanic Gardens at Kew انگلستان

باغ های گیاه شناسی سلطنتی در کیو که به خاطر گلخانه های ویکتوریایی اش معروف است، مرکز مهمی برای تحقیقات باغبانی است.

New York Botanical Garden ایالات متحده

باغ گیاه شناسی نیویورک با وسعت 250 هکتار، خانه 1 میلیون گیاه است! این باغ بعلاوه یک سازمان تحقیقاتی مهم گیاهی و یک نشانه تاریخی ملی است.

Gardens of Versailles فرانسه

باغ های رسمی ورسای که به وسیله هنرمند فرانسوی منظر آندره لو نوتر برای پادشاه لوئی چهاردهم ساخته شده است، نمونه ای عالی از طراحی باغ فرانسوی است. توسعه باغ های کاخ ورسای بیش از 40 سال طول کشید.

Monte Palace Gardens, Madeira

مادیرا به خاطر باغ های گیاه شناسی و پارک هایش معروف است. یکی از برترین ها، باغ های قصر مونته است که دارای مجموعه گسترده ای از گیاهان عجیب و غریب از سراسر دنیا است.

Shinjuku Gyoen National Garden ژاپن

یکی از زیباترین باغ های ژاپن را می توان در توکیو یافت. این باغ در سال 1949 به یک پارک عمومی تبدیل شد و دارای سه نوع باغ سنتی، رسمی و چشم انداز است.

Dubai Miracle Garden

این باغ با داشتن 50 میلیون گل و 250 میلیون گیاه، بزرگ ترین باغ گل طبیعی در دنیا است. این باغ ها در منطقه دبی لند واقع شده اند.

Villa Ephrussi de Rothschild فرانسه

این باغ مجذوب نماینده که با نام ویلا ایل دو فرانس نیز شناخته می گردد، در ریویرای فرانسه واقع شده است. در باغ فرانسوی، فواره های موزیکال در فواصل منظم در طول روز کار می نمایند.

Nong Nooch Tropical Garden تایلند

Nong Nooch یکی از زیباترین باغ های تایلند است که بیش از 500 هکتار وسعت دارد. در این باغ زیبا روزانه نمایش های فرهنگی در سالن فرهنگی تایلند و برنامه دوچرخه و قایق سواری برگزار می گردد.

Gardens by the Bay سنگاپور

این باغ از زمان افتتاح در سال 2012 بیش از 50 میلیون بازدیدنماینده داشته است. این باغ خیره نماینده یک فضای عالی برای عکاسی است. اگر جاهای تماشای دنیا را دوست دارید، جشنواره رنگ ها در این شهر تماشای را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری، روزهای آخر بهار را اینجا بگذرانید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1293

به "زیباترین باغ های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین باغ های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید