خبرنگاران 380 میلیارد ریال برای زیر ساخت های ورزشی گچساران هزینه شد

به گزارش اهدا بلاگ، گچساران-خبرنگاران- فرماندار گچساران گفت: 380 میلیارد یال از سال 92 تا به امروز برای زیر ساخت های ورزشی این شهرستان هزینه شده است.

خبرنگاران 380 میلیارد ریال برای زیر ساخت های ورزشی گچساران هزینه شد

علیرضا اتابک روز چهار شنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این اندازه اعتبار برای ساخت و تمکیل 46طرح ورزشی در منطقه ها مختلف گچساران هزینه شد.

وی ساخت 31 چمن مصنوعی را از مهمترین این طرح ها گفت و گفت: از این تعداد چمن مصنوعی 26 چمن از سوی وزارت نفت در منطقه ها کمتر پیشرفته این شهرستان اجرا شد.

اتابک گفت: 138 میلیارد ریال برای ساخت این تعداد چمن مصنوعی هزینه شد.

وی توضیح داد: هشت سالن ورزشی با اعتباری بیش از 140 میلیارد ریال از محل بودجه منطقه ها نفتخیز در منطقه ها محروم این شهرستان در دولت تدبیر و امید احداث شد.

اتابک بیان نمود: سالن های ورزشی این شهرستان در منطقه ها سراب ننیز، ناصر آباد، اسلام آباد، بابا کلان، آبشیرین احداث شد.

وی گفت: ساخت استخر بانوان با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال از سوی وزارت نفت، دریاچه فرهنگی ورزشی نفت با اعتبار 22 میلیارد ریال، تکمیل مجموعه شماره چهار به سه میلیارد ریال اعتبار، تکمیل مجموعه بشارت با یک میلیاردو 500 میلیون ریال، ساخت خانه جوان با 13 میلیارد ریال از مهمترین اقدامات ورزشی در این شهرستان از سال 92 تا به امروز بوده است.

اتابک ساخت پایگاه قهرمانی، با هشت میلیارد ریال اعتبار، تکمیل مجموعه تختی و صندلی وی ای پی و کشت زمین چمن با 9 میلیاردو 987 میلیون ریال از دیگر اقدامات صورت گرفته در زمینه ورزش در دولت تدبیر و امید می باشد.

وی اضافه نمود: سرانه فضای ورزشی هم اکنون 80 سانتی متر مربع است در حالی که قبل از دولت تدبیر و امید 29 سانتی متر مربع بود.

اتابک با اشاره به اینکه بازسازی زمین چمن استادیوم تختی گچساران درچند سال گذشته با مسائل عدیده ای روبرو شده بود بطوریکه این موضوع موجب نارضایتی اهالی ورزش و دوستداران ورزش شده بود.

وی ادامه داد: عملیات کشت چمن طبیعی فوتبال برای بازسازی زمین چمن استادیوم تختی گچساران در دولت تدبیر و امید انجام شد.

وی اضافه نمود: احیای زمین چمن استادیوم تختی گچساران به اعتباری یک میلیارد و 100 میلیون ریال ازمحل اعتبارات استانی تأمین شده است.

**9 طرح ورزشی در گچساران در دست اجراست

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: 9 طرح ورزشی با اعتباری بیش از 125 میلیارد ریال در منطقه ها کمتر پیشرفته این شهرستان هم اکنون در دست اجراست.

فریدون عبدالخانی اضافه نمود: این اندازه طرح ها شامل ساخت چهار باب سالن ورزشی و پنج زمین چمن مصنوعی در منطقه ها مختلف گچساران در دست اجراست.

وی ابراز کرد: سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای کلاغ نشین، گناوه، آب انجیر هم اکنون با اعتباری 15 میلیارد ریال در دست اجراست.

عبدالخانی توضیح داد: هم اکنون یکهزار و 470 ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان فعالیت می نمایند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران اظهار کرد: تعداد هیات های ورزشی این شهرستان هم اکنون بیش از 30 هیات است.

وی گفت: هم اکنون 16 سالن چند منظوره، 31 چمن مصنوعی، یک واحد زورخانه باستانی، سه استادیوم ورزشی، پنج واحد اماکن ورزشی و یک پیست موتورسواری در این شهرستان وجود دارد.

عبدالخانی اظهار کرد: 18 باشگاه ورزشی بانوان هم اکنون در این شهرستان وجود دارد.

وی ابراز کرد: هم اکنون 10 سالن ورزشی با زیربنای بیش از 12 هزار مترمربع و 2 استخر شنا به مساحت سه هزار مترمربع در گچساران فعال است.

گچساران از شهرستان های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد است و بیش از 124 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 964

به "خبرنگاران 380 میلیارد ریال برای زیر ساخت های ورزشی گچساران هزینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 380 میلیارد ریال برای زیر ساخت های ورزشی گچساران هزینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید