بهترین جاذبه های گردشگری ابوظبی امارات - بخش اول (تور دبی)

به گزارش اهدا بلاگ، ابوظبی، پایخت کشور امارات متحده عربی است. شهر ابوظبی، شهری منظم و به خوبی ساخته شده است که دارای موقعیت مکانی خوبی در ساحل است. برای اولین بار در سال 1760 میلادی، قبیله بانی یاس در این مکان ساکن شدند و تا زمان کشف نفت، این مکان، یک روستای ماهیگیری کوچک به جای مانده بود. عایدی حاصل از نفت، شهر ابوظبی را به شهری مدرن تبدیل نموده است که مرکز دولت و تجارت امارات محسوب می گردد. شهر ابوظبی، یکی از بهترین مکان ها در کشور امارات است که گردشگران و مسافران می توانند در آن، از جاذبه های گردشگری مختلفی لذت ببرند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین جاذبه های گردشگری کشور شهر ابوظبی در کشور امارات را به شما معرفی کنیم.

بهترین جاذبه های گردشگری ابوظبی امارات - بخش اول (تور دبی)

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

1- مسجد بزرگ شیخ زاید

Visit the Sheikh Zayed Grand Mosque

مسجد بزرگ شیخ زاید، یکی از ساختمان های زیبا در شهر ابوظبی به شمار می رود. این مسجد با سنگ مرمرهای سفید پوشیده شده است و دارای زیبایی و جذبه خاصی است. این مسجد، برترین جاذبه گردشگری در شهر ابوظبی به شمار می رود. این مسجد عناصر معماری عثمانی، فاطمی و مملوک را در خود جای داده است که یک مسجد مدرن را شکل داده که دارای معماری اسلامی است. صنعتگران از شیشه کاری، کاشی کاری معرق و کنده کاری های پیچیده استفاده کردند تا جلوه ای چشمگیر در داخل و بیرون ایجاد نمایند. این مسجد، پس از بیست سال ساخت، خاتمه در سال 2007 میلادی افتتاح شده است. این مسجد، حدود چهل هزار نفر را در خود جای می دهد.

2- موزه لوور ابوظبی

Admire the Global Culture & Art Collection at the Louvre Abu Dhabi

تماشایی ترین موزه خاورمیانه، موزه لوور ابوظبی است که تمام تاریخ دستاوردهای هنری بشر از دوره نوسنگی تا به امروزه را به نمایش گذاشته است. در این موزه، تنوع زیادی از هنرهای مختلف به نمایش در آمده است که شامل مجسمه های باستانی مصری تا نقاشی های مشهوری از پیکاسو است. این موزه دارای معماری جالب توجهی است. تمام گالری های این موزه در زیر یک گنبد نقره ای بزرگ گردهم جمع شده اند. موزه لوور، یکی از سه موزه ای است که قرار است بر روی جزیره سعدیات ساخته شوند. این جزیره قرار است در سال های آینده به مرکز فرهنگی ابوظبی تبدیل شود. دو موزه دیگر همچنان در حال ساخت هستند.

3- جنگل های حرای ابوظبی

Kayak Abu Dhabis Eastern Mangroves

اگر در پی آن هستید تا جنبه ای متفاوت از ظاهر شیشه ای و فولادین شهر ابوظبی مشاهده کنید، به جنگل های حرا بروید که همچنان در سواحل اطراف این شهر دیده می شوند. در این مکان ها، تورهای مختلفی برای کایاک سواری وجود دارند که می توانید از آنها بهره ببرید و در این منطقه ها، گردش کنید. تور اکو، به شما این امکان را می دهد تا اهمیت زیست بوم این درختان را درک کنید و در این منطقه ها زیبا گردش کنید. تورهای شبانه ای در این جنگل ها برگزار می شوند که در نوع خود، جالب توجه هستند.

4- ساحل جزیره سعدیات

Chill Out on Saadiyat Islands Sandy Shore

جزیره سعدیات، یکی از جاذبه های اصلی ابوظبی به شمار می فرایند و مقصد بسیار خوبی برای کسانی است که قصد آفتاب گرفتن را دارند. ساحل سعدیات، باریکه طولانی از شن های سفید رنگی در ساحل غربی جزیره است. این مکان، دارای تجهیزات عالی است که شامل تجهیزات نجات غریق، کافه و دیگر موارد است. تجهیزات دیگری برای کایاک سواری و بعلاوه موج سواری وجود دارند که علاقه مند می توانند از آن بهره بگیرند. اگر در پی یک تعطیلات مجلل تر هستید، به باشگاه ساحلی سعدیات بروید. این ساحل خصوصی، دارای امکانات بسیاری است.

5- دنیای فراری

Thrill Seek at Ferrari World

این پارک، توانسته تا هیجان رقابت های فرمول یک را به ابوظبی بیاورد. این مکان، از جمله مکان هایی است که علاقه مندان به فعالیت های هیجان انگیز می توانند در آن اوقات خوشی را سپری نمایند. بچه ها می توانند در این مکان، مهارت های رانندگی را یاد بگیرند. کسانی که دوستدار هیجان و سرعت هستند، می تواند سوار چرخ و فلک فلایینگ اسز شوند. این چرخ و فلک دارای ارتفاع پنجاه و دو متری است که بلندترین چرخ و فلک در دنیا به شمار می رود. در این مکان، مجموعه ای از ماشین های فراری وجود دارد که بعضی مدل های آن به سال 1947 میلادی باز می شود. کسانی که به خودرو و فراری علاقه دارند، مطمئنا این مکان، مکانی محبوب و مجذوب کننده برای آنها محسوب خواهد شد.

6- سوار شدن بر کشتی های تفریحی

See the City from the Water on a Cruise

کسانی که در پی آن هستند تا برترین چشم انداز را از آسمان خراش های بزرگ شهر ابوظبی داشته باشند، بهتر است تا سوار بر کشتی های تفریحی شوند و در آب های اطراف شهر گردش نمایند. منظره ها شهر از این مکان، بسیار تماشایی و دیدنی است. تورهای مختلف با بودجه های متفاوتی وجود دارند که گردشگران و مسافران می توانند از آنها استفاده نمایند. بعضی تورها، شامل غواصی و لذت بردن از سواحل جزایر مختلف است. تورهای دیگری نیز وجود دارند که شما را به درون جنگل های حرا می برند.

7- جزیره یاس

Soak Up the Sun on Yas Island

ساحل یاس در جزیره یاس، مکان محبوبی در میان گردشگران و مسافران به شمار می رود. کسانی که در این سواحل هستند، دسترسی خوبی به امکانات مختلف دارند که باعث راحتی و آسایش آنها خواهد شد. این ساحل، مکان محبوبی در میان خانواده ها به شمار می رود. در این ساحل، رستوران ها، کافه ها و غذاخوری های مختلفی وجود دارند که غذاها و خوراکی های متفاوتی را ارائه می نمایند. تجهیزات بسیار زیادی برای فعالیت های آبی همانند کایاک سواری، وجود دارد که گردشگران و مسافران می توانند از آن بهره بگیرند و تعطیلات لذتبخشی را سپری نمایند.

منبع: فوت و فن / planetware.com
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1316

به "بهترین جاذبه های گردشگری ابوظبی امارات - بخش اول (تور دبی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های گردشگری ابوظبی امارات - بخش اول (تور دبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید