خبرنگاران کاهش مصرف بنزین در همدان رکورد زد

به گزارش اهدا بلاگ، همدان- خبرنگاران- مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از ادامه فرایند کاهشی مصرف بنزین و ثبت رکورد کمترین مصرف در این استان خبر داد.

خبرنگاران کاهش مصرف بنزین در همدان رکورد زد

امین روستایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: بر خلاف چند سال گذشته، امسال در روزهای پایانی سال 1398 و نقطه اوج مصرف فرآورده های نفتی، آمارها حکایت از کاهش شدید مصرف بنزین در بخش حمل و نقل دارد.

وی گفت: با درایت و آگاهی مردم همدان در اجرای پویش در خانه بمانیم و کاهش ترددهای بی مورد، برای جلوگیری جدی از ترددهای غیر حیاتی، هیچگونه افزایشی در مصرف سوخت های مایع و گاز طبیعی فشرده نداشتیم.

روستایی عنوان کرد: بر اساس آمار در هشت ناحیه پخش فرآورده های نفتی همدان در سه روز پایانی سال 1398 و سه روز نخست سال 1399 در مقایسه با نرم معمول مصرف روزانه بنزین در شرایط عادی استان با کاهش چشمگیر مصرف روبرو بودیم که کمینه آن هفت درصد و بیشینه مصرف نیز 44 درصد کاهش را نشان می دهد.

جدول میزان مصرف سوخت در همدان
تاریخ میزان تغییرات
27 اسفند ماه 1398 9 درصد کاهش
28 اسفند ماه 1398 7 درصد کاهش
29 اسفند ماه 1398 11 درصد افزایش
1 فروردین ماه 1399 14 درصد کاهش
2 فروردین ماه 1399 29 درصد کاهش
3 فروردین ماه 1399 44 درصد کاهش

وی اضافه نمود: ذخیره سازی انواع سوخت در استان از هر زمان دیگری بهتر است و سوخت رسانان با تمام ظرفیت در جایگاه ها و مجاری عرضه سوخت آماده خدمت رسانی هستند.

وی با تاکید بر منع ارایه قطعی هرگونه خدمات به مسافران وارده به این استان، اظهار داشت: از هم استانی ها درخواست دارم که مراجعات خود را به پمپ بنزین ها کم کنند تا هر چه زودتر این بیماری از شهر، جامعه و کشور ریشه کن شود.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا به امروز 23 هزار و 49 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و هزار 812 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و هشت هزار 376 نفر نیز بهبود یافته اند.

استان همدان 110 جایگاه عرضه سوخت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 91

به "خبرنگاران کاهش مصرف بنزین در همدان رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش مصرف بنزین در همدان رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید