خبرنگاران متخصص بیماری های عفونی: در خانه بمانید

به گزارش اهدا بلاگ، یزد- خبرنگاران- پزشک متخصص بیماری های عفونی و تب دار بیمارستان مهریز گفت: برای پیشگیری و مهار کرونا و جلوگیری از شیوع آن شهروندان حتما در خانه بمانند و از هرگونه رفت و آمد و دورهمی ها به شدت پرهیز نمایند.

خبرنگاران متخصص بیماری های عفونی: در خانه بمانید

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

دکتر محمدعلی طیب زاده روز آدینه در گفت و گو با خبرنگاران به شرایط حاد موجود اشاره نمود و اضافه کرد: علت اصلی شیوع کرونا در شرایط حال بیشتر به خاطر دورهمی های خانوادگی است که بعضی افراد رعایت نمی نمایند.

وی ادامه داد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و توجه به توصیه پزشکان و کادردرمان برای در خانه ماندن و کاهش دورهمی های خانوادگی اساسی ترین راه برون رفت از شرایط حاد کنونی و غلبه بر بیماری است.

این پزشک متخصص بیمارهای عفونی با بیان اینکه اگر همکاری مردم نباشد کار برای مهار ویروس کرونا سخت است از عموم شهروندان خواست بیش از گذشته نسبت به رعایت دقیق نکات بهداشتی اقدام نمایند.

طیب زاده از پرستاران و سایر افراد در بخش بهداشت و درمان که هم پای هم به صورت شبانه روز در معالجه بیماران کرونایی شهرستان نقش دارند اعلام کرد: با کمک خدا و همکاری مردم بر ویروس غلبه می کنیم.

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال 1372 شروع شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 510

به "خبرنگاران متخصص بیماری های عفونی: در خانه بمانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران متخصص بیماری های عفونی: در خانه بمانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید