خبرنگاران تایلند شرایط سرمایه گذاری خارجی را تسهیل می نماید

به گزارش اهدا بلاگ، تهران - خبرنگاران - دولت تایلند به منظورِ تقویت صنعت گردشگری و سرمایه گذاری برای دوران پس از همه گیری ویروس کرونا ،از سال جاری با بازنگری در قوانین ،شرایط سرمایه گذاری خارجی و صدور ویزا گردشگری و کاری را تسهیل می نماید.

خبرنگاران تایلند شرایط سرمایه گذاری خارجی را تسهیل می نماید

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران از روزنامه انگلیسی زبان در سنگاپور ، چایوتید کریداکورن مشاور نماینده نخست وزیر و از مدیران پیشین شرکت جی پی مورگان که به موازات دولت تایلند در قسمت سرمایه گذاری و اقتصاد در این کشور کار می نماید گفت که دولت تایلند برای تقویت و تشویق سرمایه گذاری خارجی در این کشور و همچنین حمایت از صنعت آسیب دیده گردشگری در این کشور،شرایط زندگی و کار را برای متقاضیان آسان می نماید.

وی گفت مقامات تایلندی اعتقاد دارند که آسان کردن شرایط برای فعالیت شرکت های خارجی و متخصصان آنها باعث جذب بازنشستگان و مستمری بگیران غربی و در نهایت بهبود شرایط مالی آن کشور می گردد.

براساس گزارش بانک مرکزی تایلند ، رشد ناخالص داخلی این کشور تا نهمین ماه سال 2022 به پیش از همه گیری ویروس کرونا نخواهد رسید بنابراین دولت برای افزایش سرمایه گذاری و گردشگری با اصلاح قوانین مهاجرت ، صدور ویزا و کاهش مالیات برای سرمایه گذاران خارجی ایجاد انگیزه می نماید.

صنعت گردشگری تایلند با کاهش گردشگران به 6 میلیون و 700 هزار نفر در سال گذشته به دلیل همه گیری ویروس کرونا کمترین درآمد را در 12 سال گذشته داشته است.

هند اعلام نموده است برای یاری به رونق مالی تایلند در نظر دارد زمینه صادرات واکسن بهارات بیوتک برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون سراسری در این کشور را فراهم کند.

در خاتمه این گزارش آمده است تایلند تصمیم دارد زیرساخت های خود در صنعت خودروسازی و الکترونیک را با آوردن تکنولوژی های جدید توسط شرکت های خارجی به روز کند . به این ترتیب این کشور همزمان فرصت و زمینه ای برای سرمایه گذاری در کنار ارتقا صنایع خود فراهم می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 765

به "خبرنگاران تایلند شرایط سرمایه گذاری خارجی را تسهیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تایلند شرایط سرمایه گذاری خارجی را تسهیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید