مرغ فیسبوک برای ممنوعیت ترامپ در شبکه های اجتماعی یک پا دارد!

به گزارش اهدا بلاگ، شرکت فیسبوک با حمایت ادامه دار خود از ممنوعیت حضور ترامپ در شبکه های اجتماعی، مدت زمان تعلیق او را شش ماه دیگر تمدید نموده است.

مرغ فیسبوک برای ممنوعیت ترامپ در شبکه های اجتماعی یک پا دارد!

به گزارش خبرنگار ، پس از شورش 6 ژانویه در مرکز آمریکا، شرکت فیسبوک ترامپ را از سیستم عامل خود اخراج کرد. پس از جریانات حذف ترامپ از شبکه های اجتماعی، او چند روز پیش یک حساب دیگر راه اندازی کرد تا از این طریق افکار و حرف های خود را به اشتراک بگذارد اما توئیتر، دومین حساب او را هم به حالت تعلیق درآورد.

حال گویا شرکت فیسبوک سرسختانه تر از قبل سر تصمیم خود برای مقابله با ترامپ در شبکه های اجتماعی ایستاده و قصد کوتاه آمدن هم ندارد. رسانه sky news در این باره اینچنین نوشته است: به گفته برندان اونیل، تصمیم هیئت نظارت بر فیسبوک برای تأیید ممنوعیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده از بستر رسانه های اجتماعی ، اقدامی است که واقعاً نگران کننده است.

اونیل به مجری برنامه Sky News ، شاری مارکسون گفت: آن ها واقعاً از خط خارج شده اند. آن ها چراغ سبز به سراسر دنیا می فرستند که برترین راه برای مقابله با شخصیت های سیاسی که دوست ندارید ساکت کردن آن ها است. ممنوعیت ترامپ در سیستم عامل فیسبوک شش ماه تمدید شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 969

به "مرغ فیسبوک برای ممنوعیت ترامپ در شبکه های اجتماعی یک پا دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرغ فیسبوک برای ممنوعیت ترامپ در شبکه های اجتماعی یک پا دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید