بزرگترین کتابخانه عمومی کشور سال آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش اهدا بلاگ، مهدیان پور گفت: امید است ظرف یک سال پیش رو طرح کتابخانه مرکزی اراک تکمیل و راه اند ازی شود.

بزرگترین کتابخانه عمومی کشور سال آینده به بهره برداری می رسد

انعامی مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی در جریان بازدید از کتابخانه مرکزی اراک قول راه اندازی این کتابخانه را تا هفته دولت سال آینده داد.

مهدیان پور سرپرست کتابخانه های عمومی استان مرکزی در جریان بازدید از کتابخانه مرکزی اراک گفت: امسال در سفر دولت به استان حدود 120 میلیارد تومان به این طرح اختصاص یافته که امید است ظرف یک سال پیش رو این طرح تکمیل و راه اند ازی شود.

مهدیان پور افزود: این کتابخانه بزرگترین و مدرن ترین کتابخانه عمومی کشور است و طوری طراحی شده که از سراسر کشور می توانند از خدمات آن بهره جویند.

او افزود: با بیان اینکه کتابخانه مرکزی اراک 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: به محض تکمیل ساختمان، نهاد کتابخانه ها اقدام به تجهیز آن می کند و به این کتابخانه در اراک شروع به کار می کند.

خانم فراهانی عضو هیات امنای نهاد کتابخانه های عمومی کشور هم با اشاره به اینکه این کتابخانه از نیاز های استان مرکزی بود گفت: زمینه ساز هر شکوفایی کتاب و کتابخوانی است که امید است راه اندازی این کتابخانه منشا بسیاری از اقدامات فرهنگی و توسعه ای باشد.

نظری معاون سیاسی و امنتی استانداری مرکزی هم با بیان اینکه استانی مانند استان مرکزی که مهد مفاخر است شایسته وجود چنین کتابخانه ای است از تلاش ها برای تکمیل آن گفت.

خبرنگاران مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1325

به "بزرگترین کتابخانه عمومی کشور سال آینده به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بزرگترین کتابخانه عمومی کشور سال آینده به بهره برداری می رسد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین کتابخانه عمومی کشور سال آینده به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید