برگزاری رویدادهای هنری با هدف معرفی قابلیت های گردشگری و تاریخی

به گزارش اهدا بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با مشارکت هنرمندان، رویدادها و نمایشگاه های هنری با هدف معرفی قابلیت های گردشگری و تاریخی استان اردبیل برگزار می گردد.

برگزاری رویدادهای هنری با هدف معرفی قابلیت های گردشگری و تاریخی

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی صبح امروز 15 اردیبهشت 1400 در ملاقات با کاریکاتوریست بین المللی اردبیلی اظهار کرد: کوشش و جدیت بر این است تا با همکاری و مشارکت هنرمندان رشته های مختلف با برگزاری رویدادها و نمایشگاه های هنری، ظرفیت ها و قابلیت های استان در حوزه های مختلف اعم از گردشگری و آثار و ابنیه تاریخی را معرفی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با تاکید بر معرفی قابلیت های گردشگری و ابنیه تاریخی در قالب کاریکاتور بیان نمود: در این زمینه آماده همکاری و مشارکت های لازم هستیم.

او از کوشش برای برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با موضوع گردشگری در سفر آینده وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به اردبیل اطلاع داد و گفت: در این نمایشگاه کاریکاتورهای مربوط به گردشگری در حوزه های مختلف طراحی و در معرض نمایش قرار داده می گردد.

فلاحی اضافه کرد: در زمینه برگزاری مسابقه بین المللی کاریکاتور با موضوع معرفی قابلیت ها و جاذبه های گردشگری و ابنیه تاریخی استان نیز کوشش و همکاری لازم را خواهیم داشت تا از ظرفیت این هنر برای معرفی ظرفیت های استان استفاده گردد.

رسول حاجی زاده کاریکاتوریست بین المللی اردبیلی نیز در این ملاقات با اشاره به ظرفیت های هنر کاریکاتور برای معرفی قابلیت های گردشگری و تاریخی اظهار کرد: آماده برگزاری مسابقه بین المللی کاریکاتور با انتشار فراخوان هستیم تا با همکاری دوجانبه شاهد برگزاری این رویداد باشیم.

او با استقبال از برگزاری نمایشگاه کاریکاتور برای معرفی آثار و ابنیه تاریخی و ظرفیت های گردشگری استان در اردبیل گفت: امیدواریم با توافقات صورت گرفته شاهد برگزاری این نمایشگاه و مسابقه باشیم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 862

به "برگزاری رویدادهای هنری با هدف معرفی قابلیت های گردشگری و تاریخی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رویدادهای هنری با هدف معرفی قابلیت های گردشگری و تاریخی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید