بحران مالی در باشگاه صنعت نفت آبادان، کعبی: پنج ماه است پولی نگرفتیم

به گزارش اهدا بلاگ، بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان مدت هاست حقوقی نگرفته اند و از باشگاه گلایه دارند.

بحران مالی در باشگاه صنعت نفت آبادان، کعبی: پنج ماه است پولی نگرفتیم

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته طالب ریکانی، کاپیتان صنعت نفت آبادان در پست صفحه اینستاگرامی اش از شرایط مالی ضعیف باشگاه انتقاد و گله کرد.

او در این خصوص نوشت: شایسته آبادان و تیم ریشه دار آن نیست که این روزها تا این حد تاثیر تصمیمات غیرمسوولانه و قول های بی پایه قرار بگیرد. تیمی که به همت بازیکنانش با کم ترین چشم داشت مالی اکنون در جایگاه شایسته ای قرار گرفته است، حالا برای پرداخت مطالبات مالی بازیکنان هر روز عذر و بهانه ای می تراشد.

هم چنین عقیل کعبی در گفت و گو با خبرنگاران درباره مسائل مالی که گریبان گیر باشگاه شده است گفت: نزدیک به پنج ماه است دریافتی ای نداشتیم. قرار بود قبل از عید به ما پولی بدهند اما حتی نتوانستند برای شب عید مطالبات مان را پرداخت کنند. حتی دریغ از یک پاداش ساده که آن را هم نمی توانند پرداخت کنند. ما بازیکنان به جز فوتبال بازی کردن کار دیگری نداریم و واقعا نمی دانم مشکل از کج آب می خورد.

او ادامه داد: بعد از این که در نیم فصل اول یک دریافتی داشتیم، دیگر بازیکنان مان هیچ پولی از باشگاه نگرفتند. ما هم زن و بچه داریم و زندگی برای مان سخت می شود. مدیرعامل مان زحمت می کشد اما به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد. نمی دانم چرا به او قول های نادرست می دهند و مدام امروز و فردا می کنند.

مدافع تیم صنعت نفت در انتها افزود: جالب این جا است که قرارداد همه بازیکنان تیم ما زیر یک میلیارد است و واقعا برای پرداخت تعهدهای مالی بودجه زیادی نیاز نیست. ما اکنون فقط به عشق مردم بازی می کنیم و امیدوارم مسائل مان زود تر حل شود.

به گزارش خبرنگاران، صنعت نفت آبادان در لیگ برتر امسال عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است و بازیکنان این تیم خواستار انجام تعهدات باشگاه هستند. باید ببینیم در ادامه صنعت نفت آبادان از این بحران خارج خواهد شد یا خیر.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 130

به "بحران مالی در باشگاه صنعت نفت آبادان، کعبی: پنج ماه است پولی نگرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران مالی در باشگاه صنعت نفت آبادان، کعبی: پنج ماه است پولی نگرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید