بایدن: ترامپ در برابر کرونا تسلیم شده و جان مردم را به خطر انداخته است

به گزارش اهدا بلاگ، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا بار دیگر به شدت از عملکرد ترامپ در مقابله با شیوع ویروس کرونا انتقاد نموده است.

بایدن: ترامپ در برابر کرونا تسلیم شده و جان مردم را به خطر انداخته است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 روز چهارشنبه در اظهاراتی گفت: دونالد ترامپ در برابر شیوع ویروس کرونا تسلیم شده و نتوانسته است برای موج جدید این بحران به اندازه کافی آماده گردد، بحرانی که رشد و رونق مالی و جان و زندگی مردم آمریکا را به خطر انداخته است.

بایدن اضافه نمود: مردم آمریکا برای مقابله با این ویروس خیلی زیاد ایثار و از خودگذشتگی نموده اند. شاید بعضی پیشرفت های حاصل شده در زمینه مقابله با ویروس کرونا را از دست بدهیم. اکنون ترامپ در حال تسلیم شدن در برابر این ویروس است.

در حالی که موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا مجددا رو به افزایش است، ترامپ میخواهد اقتصاد را بازگشایی نموده و رقابت های انتخاباتی اش را از سربگیرد.

ترامپ میخواهد نخستین مراسم انتخاباتی خود را روز شنبه در اوکلاهما برگزار کند. این نخستین کمپین انتخاباتی ترامپ در 3 ماه اخیر به شمار می رود.

بایدن در این باره گفت: ترامپ برای شروع مجدد رقابت های انتخاباتی آماده می گردد و این اقدام می تواند جان مردم را به خطر بیندازد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 264

به "بایدن: ترامپ در برابر کرونا تسلیم شده و جان مردم را به خطر انداخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: ترامپ در برابر کرونا تسلیم شده و جان مردم را به خطر انداخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید