ابراز تردید انصارالله درباره توقف حمایت نظامی آمریکا از عربستان

به گزارش اهدا بلاگ، عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: وقتی حملات عربستان به یمن با سلاح ها و جنگنده های آمریکایی متوقف شد آن گاه است که درمی یابیم که وعده واشنگتن درباره توقف حمایت نظامی از حملات عربستان عملی شده است.

ابراز تردید انصارالله درباره توقف حمایت نظامی آمریکا از عربستان

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ راوه بلاگ بیشتر بدانید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن به آنچه توقف حمایت نظامی آمریکا از ائتلاف سعودی در جنگ یمن خوانده می گردد، واکنش نشان داد و در جدیت واشنگتن برای توقف حمایت نظامی از ائتلاف سعودی به سرکردگی عربستان ابراز تردید کرد.

وی با انتشار توئیتی نوشت: یکی از شرط های قراردادهای تسلیحاتی آمریکا این است که از سلاح بدون اجازه آمریکا استفاده نگردد. وقتی حملات عربستان به یمن با سلاح ها و جنگنده های آمریکایی متوقف شد آن گاه است که درمی یابیم که وعده واشنگتن درباره توقف حمایت نظامی از حملات عربستان عملی شده است. پس از آن، نوبت به اعلام انتها محاصره یمن و توقف کامل حملات به یمن و خروج کامل اشغالگران و پرداخت خسارت به آسیب دیدگان می رسد.

یاد آور می گردد که کاخ سفید از توقف کامل حمایت نظامی خود از حملات عربستان به یمن اطلاع داد هرچند تأکید کرد که به نقش مستشاری و آموزشی خود به نیروهای ائتلاف تحت سرکردگی ریاض ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 900

به "ابراز تردید انصارالله درباره توقف حمایت نظامی آمریکا از عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز تردید انصارالله درباره توقف حمایت نظامی آمریکا از عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید