طراحی سایت: شروع به کار سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، سایت اختلال دارد؟

به گزارش اهدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، وزارت صنعت، معدن و تجارت چندی پیش طرح های فروش خودروسازان دولتی و خصوصی را متوقف کرد و به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان دستور داد که سامانه متمرکزی را برای عرضه محصولات آنها طراحی کرد. بر همین اساس، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از امروز سه شنبه 27 اردیبهشت شروع به کار نموده است.

طراحی سایت: شروع به کار سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، سایت اختلال دارد؟

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

خودروسازان و شرکت های مختلف این حوزه از امروز عرضه محصولات خود را در این سامانه کلید زده اند. اما شرایط در صفحه نخست سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، در روز نخست فعالیت رسمی با روز گذشته تفاوت نموده است. روز دوشنبه اگر کاربری به این سایت سر می زد، در صفحه اصلی آن نام،مشخصات و لینک ثبت نام چندین محصول آماده بود. از جمله می توان به تیگو 7 (مدیران خودرو)، پژو 206 (ایران خودرو)، جک S5 (کرمان موتور)، لاماری ایما (آرین پارس موتور)، کوئیک (سایپا) و دیگنیتی (بهمن موتور) اشاره نمود.

اما اکنون به جای همه آنها تنها یک عبارت درج شده است: در حال دریافت اطلاعات. از سوی دیگر فرایند ورود/ثبت نام نیز اکنون در این سایت تکمیل نمی گردد. این در حالی است که بر اساس اعلام پیشین قرار بود این سامانه از 9 صبح امروز شروع به کار کند.

1- برگرفته از فیلم راهنمای ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو2- نمایی از صفحه نخست سامانه تا پیش از امروز3- نمایی از صفحه نخست سامانه یکپارچه تا پیش از امروز4- نمایی از صفحه نخست سامانه/ امروز

موعد و شرایط ثبت نام

در صفحه نخست این سامانه آماده است: ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از روز سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 راس ساعت 9 صبح شروع و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. کاربران سامانه می توانند از تاریخ مذکور اقدام به انتخاب محصول نمایند. تقدم و تأخر در زمان ثبت نام تاثیری در شانس برنده شدن کاربران در قرعه کشی نخواهد داشت.

اکنون در این سامانه، لینک ثبت نام در طرح های شش شرکت شامل ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو، بهمن موتور و آرین پارس موتور درج شده است.

آخرین اخبار درباره فروش خودروسازان را در صفحه پیش فروش خودرو دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1243

به "طراحی سایت: شروع به کار سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، سایت اختلال دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: شروع به کار سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، سایت اختلال دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید