یارانه عید قربان نفری چقدر است؟

به گزارش اهدا بلاگ، یارانه تیر ماه 1401 احتمالا تا روز دوشنبه واریز می گردد. اما بخش اعظم یارانه بگیران بر این باور هستند که یارانه عید قربان متفاوت از یارانه نقدی تیر ماه است. بدین معنا که یارانه عید قربان یک عیدی از سوی دولت است و یارانه نقدی نیز به صورت جداگانه واریز می گردد.

یارانه عید قربان نفری چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، اما آنالیز ما نشان می دهد که این تصور کاملا غلط است و دولت هیچ تصمیمی در این رابطه ندارد. دلیل این سو تفاهم نیز به نظر می رسد که به دلیل همزمانی واریز یارانه نقدی در روز بیستم، با عید قربان سال جاری است.

به عبارت دیگر عید قربان روز یکشنبه است و واریز یارانه نقدی مطابق معمول بیستم هر ماه، باید دوشنبه 20 تیرماه واریز گردد؛ بنابراین بحث واریز یارانه تازه در کار نیست و یارانه پسا عید قربان پرداخت خواهد شد.

یارانه عید قربان نفری چقدر است؟

یارانه عید قربان یا همان یارانه نقدی تیرماه 1401 به میزان دوره 135 و 136 پرداخت می گردد. در چنین شرایطی اگر در دهک اول تا سوم قرار دارید و در اردیبهشت ماه 400 هزار تومان دریافت نموده اید، در مرحله 137 نیز به همین میزان دریافتی خواهید داشت.

اگر هم در دهک چهارم تا نهم قرار داشته اید و یارانه 300 هزارتومانی به حساب تان واریز شده است، منتظر همین میزان از سوی دولت باشید.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1299

به "یارانه عید قربان نفری چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه عید قربان نفری چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید