گازرسانی به بیش از 2000 واحد صنعتی در زنجان

به گزارش اهدا بلاگ، خبرنگاران/زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، از گازرسانی به 2395 واحد صنعتی در استان اطلاع داد.

گازرسانی به بیش از 2000 واحد صنعتی در زنجان

موسی احمدلو در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با گازرسانی به 34 واحد صنعتی در نیمه نخست سال جاری، تعداد واحدهای صنعتی - تولیدی استان به 2395 واحد افزایش یافت، به طوری که این واحدها متشکل از 1547 واحد صنعتی جزء و 848 واحد صنعتی عمده و فوق عمده است.

وی با بیان اینکه گازدار شدن صنایع نشان دهنده وابستگی مستقیم آن ها به صنعت گاز است، اضافه کرد: شرکت های صنعتی بزرگ و فعال خارج از شهرک های صنعتی نیز از انرژی گاز استفاده می نمایند که تجهیز این شهرک های صنعتی و شرکت های فعال به انرژی گاز؛ گامی مهم و اساسی در راستای توسعه صنایع مختلف در استان زنجان است.

این مسئول ادامه داد: یکی از مهم ترین وظایف این شرکت، ارائه خدمات مستمر و ایمن توزیع گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک؛ با هدف تامین رفاه، اطمینان خاطر و رضایت روزافزون مشترکان گاز استان است. صرفه جویی و مصرف بهینه گاز طبیعی راهی برای پایداری گاز است و مصرف بهینه آن مخصوصا در فصول سرد سال، دستیابی به این هدف را تسهیل می نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به نقش موثر سوخت گاز طبیعی در کاهش آلودگی هوا، جلوگیری از قطع درختان، بعلاوه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، توضیح داد: اجرای عملیات خطوط انتقال گاز در نقاط مختلف استان برای تقویت و تکمیل زیرساخت های گاز به شهرها، روستاها و صنایع، جایگزینی گاز طبیعی با سوخت های میان تقطیر در صنایع عمده استان و صرفه جویی در مصرف سوخت، از مهم ترین برنامه های گاز زنجان است.

احمدلو با بیان اینکه گاز؛ 65 درصد سبد انرژی استان را تشکیل می دهد، اظهار داشت: این شرکت علاوه بر گازرسانی گسترده به بخش ها و منطقه ها مختلف استان، توجه ویژه ای به افزایش سطح کیفی خدمات قابل ارائه به مشترکان گاز دارد که از جمله این طرح ها می توان به اجرای پروژهای خدمات غیرحضوری و راه اندازی سامانه های ارائه خدمات الکترونیکی اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 1071

به "گازرسانی به بیش از 2000 واحد صنعتی در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گازرسانی به بیش از 2000 واحد صنعتی در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید