کشف گنجینه دو میلیون دلاری در کوهستان راکی آمریکا

به گزارش اهدا بلاگ، شکارچیان گنج برای یک دهه گذشته، در جستجوی صندوق گنجی افسانه ای پر از طلا، به کوه های راکی هجوم آورده اند.

کشف گنجینه دو میلیون دلاری در کوهستان راکی آمریکا

خبرنگاران - جستجو آنقدر ادامه یافته بود که مردم فکر می کردند که این فقط یک افسانه است. با این حال، در اوایل ماه ژوئن، فارست فن، فروشنده و نویسنده ای که گنج را مخفی نموده بود، اظهار داشت که سرانجام این گنج پیدا شده است.

فن در بیانیه ای گفت: این گنجینه در زیر سایه ستاره ها در پوشش گیاهی سرسبز و جنگلی کوه های راکی قرار داشت و از جایی که بیش از 10 سال پیش آن را مخفی کردم، جابجا نشده بود.

وی گفت: من کسی که گنجینه را پیدا نموده است نمی شناسم، اما شعری در کتاب من او را به نقطه ای دقیق سوق داد. من به هزاران نفری که در این جستجو شرکت نموده اند، تبریک می گویم. بنابراین جستجو سرانجام یافت. در روزهای آینده به دنبال اطلاعات بیشتر درباره این گنجینه باشید.

به نقل از USA Today، به گفته فن، این گنج توسط مردی از شرق دور پیدا شد که می خواست ناشناس بماند.

با این حال، مردی که آن را پیدا کرد، با ارسال یک عکس به فن، صحت آن را تأیید کرد. شکار این گنجینه در سال 2010 شروع شد، هنگامی که فن، صندوقچه را پنهان کرد و شعری 24 خطی را که او با مردم به اشتراک گذاشت، نوشت.

این شعر سرنخ هایی از مکان گنج را که گفته می گردد در جایی در شمال سانتافه، نیومکزیکو قرار گرفته است، در بر داشت. بنا بر گزارش ها، صندوقچه پر از چیزهایی بود که یک شکارچی گنج قدیمی به آنها علاقه داشته است.

طبق گفته نیویورک تایمز، ارزش گنجینه موجود در صندوقچه 2 میلیون دلار گزارش شده است.

فن در خصوص اینکه چرا گنج را پنهان نموده است به تایمز شرح داد که ابتدا پس از تشخیص سرطان، آن را مخفی کرد. با این حال، بهبود یافت و گنج را دلیلی برای رهایی از منازل دانست.

در سال 2017، پلیس ایالت نیومکزیکو، پس از کشف جسد پاریس والاس، کشیش گراند جونشن، از فن خواست که از محل گنج پرده برداری کند.

در سال 2019، پلیس مونتانا از فن خواست که پس از چندین کشته و زخمی ناشی از جستجو، به جستجو سرانجام دهد.

اما اکنون، جستجو سرانجام یافته است. او به سان مکزیک گفت: غمگین هستم زیرا تعقیب گنج به سرانجام رسیده است.

منبع : travel and leisure

منبع: چمدان
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 254

به "کشف گنجینه دو میلیون دلاری در کوهستان راکی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف گنجینه دو میلیون دلاری در کوهستان راکی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید