کالج الکترال پایان شکستی را که ترامپ از آن رویگردان است، اعطا می&zwnjکند

به گزارش اهدا بلاگ، پس از تمام شکایت های شکست خورده، بازشماری ها و تئوری های کذب و توطئه، دونالد ترامپ در نهایت روز دوشنبه با سرنوشت انتخاباتی خود روبرو خواهد شد.

کالج الکترال پایان شکستی را که ترامپ از آن رویگردان است، اعطا می&zwnjکند

به نقل از پایگاه خبری یواس ای تودی، 538 برگزیننده از سراسر آمریکا قرار است دوشنبه تشکیل جلسه داده و آرای خودشان را که بازتاب آرای مردمی در ایالت هایشان است، به جو بایدن دموکرات یا دونالد ترامپ جمهوریخواه بدهند.

در حالی که انتظار می رود اعتراضاتی در برخی نقاط شکل گرفته و تدابیر امنیتی شدت یابد، نتیجه باید به این تردید سرانجام دهد. بایدن و کامالا هریس، معاون او قرار است در نهایت به 306 رای الکترال رسیده و از 232 رای ترامپ پیشی بگیرند.

به لحاظ تاریخی، نشست کالج الکترال نشستی نمادین است که توجه اندکی به آن می شود اما تلاش های بی سابقه ترامپ برای تغییر نتیجه انتخابات هر حرکت در تقویم انتخاباتی را بزرگنمایی کرده و نور را بر برگزینندگانی که معمولا نادیده گرفته می شدند، تابانده است.

برخی سناتورهای جمهوریخواه از آن تاریخ (14 دسامبر) به عنوان لحظه ای یاد کردند که در نهایت بایدن را به عنوان رئیس جمهوری منتخب به رسمیت می شناسند. ماه گذشته میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا گفت کالج الکترال برنده را تعیین خواهد کرد.

بن ویکلر، از برگزینندگان ویسکانسین که به بایدن متعهد است و رئیس حزب دموکرات ویسکانسین گفت: این لحظه حقیقت است و چیزی که تسلیم نشدنی است در نهایت کاملا مطابق می شود. امسال، بیش از همیشه، تقریبا یک عمل مقدس است که آرای رسمی را بدهیم که از سوی رای دهندگانی تعیین شده است که قدرتمندترین شخص در جهان را انتخاب کرده اند.

نشست کالج الکترال پس آن انجام می شود که ترامپ که ادعاهای بی اساسی درباره تقلب گسترده و به سرقت رفتن انتخابات مطرح کرده بود، در چندین شکایت حقوقی مرتبط با انتخابات سوم نوامبر شکست خورده است.

او همچنین نتوانست قانونگذاران ایالتی را در ایالت هایی که باخته است، مثل میشیگان، پنسیلوانیا و جورجیا متقاعد کند که فهرست جداگانه خودشان را برای برگزینندگان ترامپ تایید کنند. این بدین معناست که روز دوشنبه از فهرست های رقیب برای برگزینندگانی که رای می دهند، خبری نیست و استراتژی حقوقی مشکوکی که تیم ترامپ دنبال می کند، خنثی می شود. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: ehdablog.ir شناسه مطلب: 564

به "کالج الکترال پایان شکستی را که ترامپ از آن رویگردان است، اعطا می&zwnjکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالج الکترال پایان شکستی را که ترامپ از آن رویگردان است، اعطا می&zwnjکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید